Wednesday , September 20 2017
Home / Featured News / हथियारों पर कंट्रोल के लिए यकतरफ़ा फ़ैसला ओबामा के ज़ेरे ग़ौर

हथियारों पर कंट्रोल के लिए यकतरफ़ा फ़ैसला ओबामा के ज़ेरे ग़ौर

वाशिंगटन 03 जनवरी: अमेरिका के सदर बराक ओबामा ने कहा कि मुल्क में हथियारों के ज़रीये पुरतशद्दुद वाक़ियात रोकने के लिए वो यकतरफ़ा इक़दाम करेंगे। 2016 के आग़ाज़ के बाद अवाम से अपने पहले ख़िताब में सदर ओबामा ने कहा कि वो इस सिलसिले में अटार्नी जनरल से मुलाक़ात करेंगे और ये जायज़ा लेंगे कि वो हथियारों पर कंट्रोल के लिए किया कुछ कर सकते हैं।

अमेरिका कांग्रेस तो इस ज़िमन में क़ानूनसाज़ी करने में नाकाम रही है, इसलिए वो बतौर सदर अपने ख़ुसूसी इख़तियार इस्तिमाल करेंगे। सदर ने कहा कि उन्हें इस बारे कोई इक़दाम ना करने पर बच्चों, वालिदैन और असातिज़ा की तरफ से बहुत से ख़ुतूत मौसूल होते हैं। उन्होंने कहा कि हम जानते हैं कि हम हर पुरतशद्दुद कार्रवाई रोक नहीं सकते लेकिन हम किसी एक को तो रोकने की कोशिश कर सकते हैं।

अच्छा है अगर कांग्रेस हमारे बच्चों को हथियारों के तशद्दुद से महफ़ूज़ रखने के लिए कुछ कर ले। सदर ने तस्लीम किया कि हथियारों पर क़ानूनसाज़ी पर पार्लीमान में इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करने में वो कामयाब नहीं हो सके हैं और यही उन के दौर-ए-सदारत की सबसे बड़ी मायूसी है।

मुबस्सिरीन के मुताबिक़ सदर बहुत से मुआमलात में अपने ख़ुसूसी इख़्तयारात इस्तिमाल कर सकते हैं जैसे हथियार ख़रीदने वाली की ज़्यादा छानबीन वग़ैरा। मंसूबे को शक्ल देने में सदर ओबामा को बहुत मुख़ालिफ़त का सामना करना होगा। दूसरी तरफ अमेरिका में राइफ़ल एसोसीएशन ने हथियारों की रोक-थाम के लिए आवाज़ उठाने वालों के ख़िलाफ़ पहले ही से वीडीयो सीरीज़ शुरू कर रखी है।

रियासत टेक्सास में हथियारों को साथ रखने का क़ानून भी है जिसके तहत अवाम अपनी कमर पर हथियार बांध सकते या अपने बैग में रख सकते हैं ताकि ये देखा सकें कि वो मुसल्लह हैं।

पिछ्ले माह रियासत में पुलिस के सरबराह ने सदर को ख़बरदार किया था कि अमेरिकीयों को ग़ैर मुसल्लह करने से अनिकलानी तहरीक शुरू हो सकती है।

TOPPOPULARRECENT