Thursday , October 19 2017
Home / World / हमास ( Hamas)पर शामी फ़ौज की होलनाक शलबारी

हमास ( Hamas)पर शामी फ़ौज की होलनाक शलबारी

शाम के सिक्योरिटी फोर्सेस ने हमास (Hamas) में गुज़श्ता दो हफ़्तों से जारी अपनी कार्यवाईयों के दौरान आज अचानक मज़ीद शिद्दत पैदा करते हुए शहरी इलाक़ों पर ज़बरदस्त शलबारी की। जबकि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जनरल असेंबली ने सदर बशार अल असद (Bashar al-Assad

शाम के सिक्योरिटी फोर्सेस ने हमास (Hamas) में गुज़श्ता दो हफ़्तों से जारी अपनी कार्यवाईयों के दौरान आज अचानक मज़ीद शिद्दत पैदा करते हुए शहरी इलाक़ों पर ज़बरदस्त शलबारी की। जबकि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जनरल असेंबली ने सदर बशार अल असद (Bashar al-Assad ) की सुबकदोशी के लिए अरब ममालिक की कोशिशों की हिमायत की।

शाम में अपोज़ीशन कारकुनों के हवाला से मौसूला इत्तिलाआत के मुताबिक़ शहर हमास ज़बरदस्त फ़ौजी कार्यवाईयों के सबब जंगी मैदान में तबदील होता नज़र आरहा है। अपोज़ीशन मुज़ाहमत के मराकज़ समझे जाने वाले दो मुक़ामात ख़ालिद ये और बयादा में औसतन फ़ी मिनट चार की शरह पर राकेट बरसाए गए।

अपोज़ीशन इदारा जनरल कमीशन बराए शामी इन्क़िलाब के हादी अबदुल्लाह ने कहाकि गुज़श्ता 14 दिन के दौरान आज सब से ज़्यादा परतशद्दुद कार्रवाई की गई जो नाक़ाबिल-ए-यक़ीन है क्योंकि इस से पहले कभी ऐसी कार्रवाई नहीं देखी गई थी। इस दौरान हर मिनट चार राकेट बरसाए जा रहे थे।

हादी अबदुल्लाह ने हमास में वाक़्य अपने घर से बेरूत में ए एफ़ पी से टेलीफ़ोन पर रब्त पैदा करते हुए कहाकि ख़ालिद ये और बयादा के इलावा बाबा अमर और अनशात पर भी आज शलबारी की गई लेकिन वो गुज़श्ता चंद दिन के मुक़ाबले शदीद नहीं थी। अपोज़ीशन कारकुनों ने कहाकि हमास ( Hamas) पर मुतअद्दिद फ़ौजी और जासूसी तय्यारे परवाज़ कर रहे हैं जिस की माज़ी में कोई मिसाल नहीं मिलती।

हमला के फुटेज में एक तोप को हमास में ज़बरदस्त गोला बारी करते हुए दिखाया गया है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जनरल असेंबली की जानिब से नाराज़ कारकुनों के ख़िलाफ़ जारी बरबरीयत अंगेज़ कार्यवाईयों को फ़िलफ़ौर रोकने का मुतालिबा किए जाने के बाद ये कार्यवाहीयां शुरू की गई हैं। इंसानी हुक़ूक़ कारकुनों ने कहा है कि शाम के सिक्योरिटी फोर्सेस की खूँरेज़ कार्यवाईयों में गुज़श्ता 11 माह के दौरान 6000 अपोज़ीशन कारकुन हलाक हो गए हैं।

TOPPOPULARRECENT