Tuesday , October 24 2017
Home / India / हम ने सब इख़तेलाफ़ात दूर कर लिए येदीरप्पा

हम ने सब इख़तेलाफ़ात दूर कर लिए येदीरप्पा

शिमोगा ( कर्नाटक ) १३ जनवरी ( पी टी आई ) कर्नाटक बी जे पी यूनिट में इख़तेलाफ़ात में आर एस एस की मुदाख़िलत के बाद साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर बी ऐस येदीरप्पा ने आज अपने हामीयों को हिदायत दी कि वो इस मसला पर अवामी सतह पर किसी तरह के ख़्यालात

शिमोगा ( कर्नाटक ) १३ जनवरी ( पी टी आई ) कर्नाटक बी जे पी यूनिट में इख़तेलाफ़ात में आर एस एस की मुदाख़िलत के बाद साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर बी ऐस येदीरप्पा ने आज अपने हामीयों को हिदायत दी कि वो इस मसला पर अवामी सतह पर किसी तरह के ख़्यालात का इज़हार ना करें और अपनी मुहिम भी रोक दीं।

मिस्टर येदीरप्पा ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि वो अपने हामीयों को हिदायत दे चुके हैं कि क़ियादत के मसला पर ज़राए इबलाग़ में कोई इज़हार-ए-ख़्याल ना करें। कहा जा रहा है कि मिस्टर येदीरप्पा चीफ़ मिनिस्ट्री से हटाए जाने के बाद पार्टी में कोई मुनासिब ओहदा ना दिए जाने पर पार्टी पर ब्रहम हैं।

उन्होंने कहा कि कल बी जे पी क़ियादत । आर एस एस और उन की मुलाक़ात के माबैन तमाम इख़तिलाफ़ात ख़तम कर दिए गए हैं।

सिंह परिवार के क़ाइदीन के साथ तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल हुआ है और ये तए किया गया है कि पार्टी को उन इख़तिलाफ़ात की वजह से नुक़्सान की हद तक जाने का मौक़ा नहीं दिया जाना चाहीए ।

आर एस एस ने चीफ़ मिनिस्टर सदानंद गौड़ा यदीवरपा और पार्टी के रियास्ती सदर के ऐस इश्वर पा को हिदायत दी है कि वो अपने इख़तिलाफ़ात को ख़तम कर दें और ये मुआमला पार्टी की मर्कज़ी क़ियादत पर छोड़ दें।

TOPPOPULARRECENT