Wednesday , September 20 2017
Home / Crime / हरियाणा के 2आई पी एस ओहदेदारों में जंग

हरियाणा के 2आई पी एस ओहदेदारों में जंग

हरियाणा पुलिस को पशीमाँ और परेशान करते हुए गुरगाँव‌ के दो आई पी एस ओहदेदारों ने एक दूसरे के ख़िलाफ़ जंग छेड़ दी है जबकि जवाइंट कमिशनर श्रीमती भारती अरोरा ने पुलिस कमिशनर नवदीप सिंह वीर्क पर इल्ज़ाम आइद किया है कि एक ख़ानदान को इस्मत रेज़ि के झूटे केस में फाँस दिया और एतराज़ करने पर उन्हें धमकीयां दे रहे हैं ताहम पुलिस कमिशनर ने इन इल्ज़ामात की तरदीद की है।

एक शख़्स की लड़ाई अब डायरेक्टर जनरल पुलिस वाई पी सिंघल तक पहुंच गई है जिन्होंने बताया कि पूरे मामले की छानबीन एक सीनियर ऑफीसर करेंगे। जवाइंट पुलिस कमिशनर ने बताया कि एक इस्मत रेज़ि केस की तहक़ीक़ात मैंने जब शुरू की तो पता चला कि पुलिस कमिशनर ने एक ख़ानदान को ग़लत तरीक़े से माख़ूज़ कर दिया है और मैंने एतराज़ करते हुए उनसे कहा कि ये सही नहीं है जिसके बाद मुझे ज़हनी तौर पर हिरासाँ करते हुए धमकीयां देने लगे और मुझसे कहा गया कि केस की तहक़ीक़ात से सुबुक़‌दोश होजाएं बसूरत-ए-दीगर उन्हें नुक़्सान उठाना पड़ेगा।

श्रीमती भारती अरोरा ने ये इद्दिआ किया कि जिस ख़ातून ने इस्मत रेज़ि की शिकायत दर्ज करवाई है क़ब्लअज़ीं उसने 3 मज़ीद इस्मत रेज़ि केस दर्ज करवाए थे। डायरेक्टर जनरल पुलिस को रवाना एक मकतूब में उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि नवदीप सिंह केस की तहक़ीक़ात पर उन्हें ज़हनी तौर पर हिरासाँ कर रहे हैं और केस की फाईल्स की शख़्सी तौर पर निगरानी कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि मैं चाहती हूँ कि पूरे मामले की सी बी आई तहक़ीक़ात करवाई जाये ताकि हक़ायक़ आशकार हो सकें। बसूरत-ए-दीगर एक ख़ानदान नाकर्दा गुनाहों की सज़ा-ए-पाएगा वो भी एक ऐसी ख़ातून के करतूतों की वजह से जिसने अब तक मज़ीद तीन इस्मत रेज़ि केसेस दर्ज करवाए हैं।

जिस पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए नवदीप सिंह वीर्क ने कहा कि ये इल्ज़ामात बिलकुल्लिया ग़लत हैं। अगर कोई कुछ कहता है तो मैं क्या कर सकता हूँ। उन्होंने मज़ीद कहा कि दोनों ओहदेदारों ने भी तहक़ीक़ात और मुनासिब कार्रवाई के लिए डायरेक्टर जनरल पुलिस से रुजू हुए हैं चूँकि ये सरकारी मामला है लिहाज़ा महिकमा पुलिस ही निमट लेगा। दरीं असनाए पंचकूला में रियासती पुलिस सरबराह ने बताया कि मज़कूरा केस से मुताल्लिक़ दोनों ऑफीसरों ने अलाहदा अलाहदा मुरासलत की है और पूरे मामले की एक सीनियर ओहदेदार तहक़ीक़ात करेंगे।

TOPPOPULARRECENT