Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / हरीश राव और पी महेंद्र रेड्डी ने सेक्रेट्रीएट में जायज़ा हासिल कर लिया

हरीश राव और पी महेंद्र रेड्डी ने सेक्रेट्रीएट में जायज़ा हासिल कर लिया

वज़ीरे उमूर मुक़न्निना और आबपाशी टी हरीश राव और वज़ीरे ट्रांसपोर्ट पी महेंद्र रेड्डी ने आज सेक्रेट्रीएट में अपनी वज़ारतों की ज़िम्मेदारी सँभाल ली। बलॉक में इन दोनों वुज़रा के लिए चैंबर्स अलॉट किए गए हैं। हरीश राव के ओहदा सँभालने क

वज़ीरे उमूर मुक़न्निना और आबपाशी टी हरीश राव और वज़ीरे ट्रांसपोर्ट पी महेंद्र रेड्डी ने आज सेक्रेट्रीएट में अपनी वज़ारतों की ज़िम्मेदारी सँभाल ली। बलॉक में इन दोनों वुज़रा के लिए चैंबर्स अलॉट किए गए हैं। हरीश राव के ओहदा सँभालने के मौक़ा पर महकमा आबपाशी के आला ओहदेदारों के इलावा डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और वज़ीरे सेहत डॉक्टर टी राजैया, वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलॉजी के टी रामा राव के इलावा टी आर एस के अरकाने असेंबली और क़ाइदीन की कसीर तादाद मौजूद थी।

इस मौक़ा पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए हरीश राव ने कहा कि बोइन पल्ली में वाक़े मार्किट यार्ड को डॉक्टर बी आर अंबेडकर के नाम से मौसूम किया जाएगा। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना में आबपाशी शोबा की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत जामे इक़दामात करेगी। उन्हों ने कहा कि काकतीय दौरे हुकूमत के तालाबों और कूंवों की हिफ़ाज़त के लिए इक़दामात किए जाएंगे ताकि तेलंगाना में पीने के पानी और आबपाशी के लिए पानी की क़िल्लत के मसअले पर क़ाबू पाया जा सके।

हरीश राव ने कहा कि प्रन्हीता चेवड़ला प्रोजेक्ट को क़ौमी प्रोजेक्ट का दर्जा हासिल करने के लिए एक टास्क फ़ोर्स तशकील दी जाएगी। महिन्द्र रेड्डी ने कहा कि पुरानी और ख़स्ता बसों को तबदील करते हुए नई बसें मुतआरिफ़ की जाएंगी। वज़ीरे ट्रांसपोर्ट ने कहा कि तेलंगाना रियासत का कोई भी गाँव आर टी सी की बस सर्विस की सहूलत से महरूम नहीं रहेगा।

TOPPOPULARRECENT