Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / हरीश राव ,चंद्रशेखर राव से दो हाथ आगे

हरीश राव ,चंद्रशेखर राव से दो हाथ आगे

रियासत तेलंगाना में बरसर-ए-इक्तदार तेलंगाना राष़्ट्रा समीती की ज़ेर क़ियादत हुकूमत पर तेलंगाना तेलुगु देशम मुक़न्निना पार्टी ने अपनी ब्रहमी का इज़हार किया और कहा कि तेलंगाना अवाम को किस तरह धोका देना चाहीए इस सिलसिले में मामूं के

रियासत तेलंगाना में बरसर-ए-इक्तदार तेलंगाना राष़्ट्रा समीती की ज़ेर क़ियादत हुकूमत पर तेलंगाना तेलुगु देशम मुक़न्निना पार्टी ने अपनी ब्रहमी का इज़हार किया और कहा कि तेलंगाना अवाम को किस तरह धोका देना चाहीए इस सिलसिले में मामूं के चन्द्रशेखर राव के मुक़ाबले में टी हरीश राव दो हाथ आगे ही हैं।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए क़ाइद तेलंगाना तेलुगु देशम मुक़न्निना पार्टी ई दयाकर राव ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और कहा कि के चन्द्रशेखर राव की ज़ेर क़ियादत तेलंगाना हुकूमत में 7 माह के दौरान रियासत का नज़म-ओ-नसक़ इंतिहाई अबतर रहा और तेलंगाना अवाम के लिए कोई फ़ाइदाबख्श नहीं रहा।

उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव को मश्वरह दिया कि अगर वो अपने नज़म-ओ-नसक़ और हुकूमत की कारकर्दगी से वाक़िफ़ होना चाहते हैं तो फ़ौरी तौर पर चन्द्रशेखर राव उस्मानिया यूनीवर्सिटी का दौरा कर के कामयाब नज़म-ओ-नसक़ और हुकूमत का सर्टीफ़िकेट हासिल करलीं।

दयाकर राव ने मामूं भांजे के तर्ज़ अमल को अपनी तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि मामूं और भांजे (के सी आर और हरीश राव ) दोनों एक दूसरे की सताइश कर लेना काफ़ी नहीं है। उन्होंने शहीदाँ तेलंगाना से खिलवाड़ करने का चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर के चन्द्रशेखर पर इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना शहीदाँ तेलंगाना और उनके अफ़रादे ख़ानदान के साथ सिर्फ़ अपनी ज़बानी हमदर्दी करने और मगरमच्छ के आँसू बहाने के लिए ही कोशां हैं।

क़ाइद तेलंगाना तेलुगु देशम मुक़न्निना पार्टी ने चीफ़ मिनिस्टर की कारकर्दगी का मुज़हका उड़ाते हुए कहा कि वो (चन्द्रशेखर राव) ख़ुदकुशी करने वाले किसानों के ख़ानदानों से तक कम अज़ कम इज़हार-ए-हमदर्दी नहीं की जबकि तेलंगाना हुकूमत की तरफ से परेशान हाल किसानों को नज़रअंदाज किए जाने के नतीजे में ही आज किसान ख़ुदकुशी कररहे हैं।

फ़ीस रेिंबर्समेंट के मसले पर तलबा-ए-दुबारा सड़कों पर एहतेजाज मुनज़्ज़म करने पर मजबूर होगए हैं लेकिन इस के बावजूद मामूं और भांजे अपनी हुकूमत-ओ-नज़म-ओ-नसक़ की अज़ ख़ुद सताइश कर लेना इंतेहाई शर्मनाक बात है।

ई दयाकर राव ने दरयाफ़त किया कि तेलुगु देशम पार्टी से इन्हिराफ़ करने वाले टी श्रीनिवास यादव को बाज़ू बिठा कर बात करना चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव और वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव को किस तरह जे़ब देगा जबकि श्रीनिवास यादव गदशता चुनाव में तेलुगु देशम पार्टी टिकट पर मुक़ाबला कर के कामयाबी हासिल की थी

TOPPOPULARRECENT