Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / हलक़ा परकाल से बी जे पी का हर हाल मे मुक़ाबला

हलक़ा परकाल से बी जे पी का हर हाल मे मुक़ाबला

बी जे पी के सीनीयर क़ाइद-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर बंडारो दत्ता तुरीय ने कहा कि महबूब नगर में बी जे पी की कामयाबी टी आर एस को हज़म नहीं हुई। परकाल असेंबली हलक़ा से बी जे पी की कामयाबी के बाद पार्लीमैंट में तेलंगाना बिल पेश करने के लिए

बी जे पी के सीनीयर क़ाइद-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर बंडारो दत्ता तुरीय ने कहा कि महबूब नगर में बी जे पी की कामयाबी टी आर एस को हज़म नहीं हुई। परकाल असेंबली हलक़ा से बी जे पी की कामयाबी के बाद पार्लीमैंट में तेलंगाना बिल पेश करने के लिए कांग्रेस पर दबाव बढ़ जाएगा। तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी को चाहीए कि बी जे पी की ताईद करे।

आज यहां मीडीया से बात चीत करते हुए मिस्टर दत्ता तुरीय ने कहा कि किसी भी सूरत में बी जे पी असेंबली हलक़ा परकाल (ज़िला वरनगल) से मुक़ाबला करेगी। बी जे पी ने इस के लिए मुकम्मल तैय्यारी करली है, एक या दो दिन में पार्टी उम्मीदवार के नाम का भी ऐलान कर देगी। तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी, टी आर एस का दबाव हरगिज़ क़बूल ना करे और बेला ख़ोफ़-ओ-ख़तर परकाल में बी जे पी की ताईद करे।

मिस्टर दत्ता तुरीय ने कहा कि अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील (बनाने) के लिए बी जे पी संजीदा कोशिश कर रही है, पार्लीमैंट में सुषमा स्वराज ने कई मर्तबा यू पी ए हुकूमत की जानिब से पार्लीमैंट में तेलंगाना बिल पेश करने की सूरत में ताईद का ऐलान किया है। बी जे पी के क़ौमी सदर गडकरी ने मर्कज़ में बी जे पी ज़ेर क़ियादत एन डी ए हुकूमत तशकील (बनाने) पाने की सूरत में अंदरून सौ दिन अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील (बनाने) का वादा किया है।

कांग्रेस पार्टी तेलंगाना के मसला पर टाल मटोल पालिसी अपनाते हुए तेलंगाना अवाम के जज़बात को ठेस पहुंचा रही है। उन्हों ने परकाल में बी जे पी के मुक़ाबला से तेलंगाना हामी वोट तक़सीम होने के दावा को बे बुनियाद क़रार देते हुए कहा कि परकाल में बी जे पी ताक़तवर है और पार्टी कैडर में काफ़ी जोश-ओ-ख़ुश पाया जाता है।

तेलंगाना और परकाल के अवाम को यक़ीन हो गया है कि सिर्फ बी जे पी ही अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील (बनाने) दे सकती है। बी जे पी के तर्जुमान एन वी ऐस ऐस प्रभाकर ने सरबराह टी आर एस के चन्द्र शेखर राव पर तेलंगाना अवाम को धोका दे कर सिर्फ मगरमच्छ के आँसू बहाने का इल्ज़ाम आइद किया। ग्यारह साल से तेलंगाना के अवाम टी आर एस को कामयाब बना रहे हैं, ताहम टी आर ऐस आज तक अलहदा रियासत की तशकील (बनाने) में कामयाब नहीं होसकी।

TOPPOPULARRECENT