Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / हलक़ा लोक सभा हैदराबाद पर कांग्रेस की नज़र

हलक़ा लोक सभा हैदराबाद पर कांग्रेस की नज़र

हैदराबाद 10 अप्रैल: कांग्रेस पार्टी आइन्दा लोक सभा चुनाव के दौरान हैदराबाद लोक सभा हलक़ा पर नज़र रखी हुई है। इस सिलसिले में राहुल गांधी के क़ासिद अमर काले ने आज गांधी भवन में कांग्रेस के क़ाइदीन से सिलसिला वार मुलाक़ात की। समझा जाता है

हैदराबाद 10 अप्रैल: कांग्रेस पार्टी आइन्दा लोक सभा चुनाव के दौरान हैदराबाद लोक सभा हलक़ा पर नज़र रखी हुई है। इस सिलसिले में राहुल गांधी के क़ासिद अमर काले ने आज गांधी भवन में कांग्रेस के क़ाइदीन से सिलसिला वार मुलाक़ात की। समझा जाता है कि हलक़ा लोक सभा हैदराबाद से कांग्रेस उम्मीदवार की कामयाबी पर ग़ौर किया गया।

अमर काले ने मजलिस के ख़िलाफ़ आइन्दा चुनाव में एक मज़बूत उम्मीदवार खड़ा करने के इमकानात पर ग़ौर किया है। ज़राए के मुताबिक़ हलक़ा लोक सभा हैदराबाद कांग्रेस के लिए अहम समझी जारही है। इसलिए रियास्ती कांग्रेस क़ाइदीन ने मिस्टर काले से इस सिलसिले में ख़ुसूसी तौर पर बातचीत की।

बातचीत में जो क़ाइदीन शामिल थे, इन में राज्य सभा रुकन एम ए ख़ान, सिकंदराबाद के रुकन पार्लीमैंट इंजन कुमार यादव, क़ानूनसाज़ कौंसिल के अरकान एम एस प्रभाकर, इंद्रसेन रेड्डी, मुहम्मद अली शब्बीर, नामज़द एम एलए कर्स्टन लाज़रस, साबिक़ मेयर बंडा कारतीका रेड्डी, डिप्टी मेयर जी राजकुमार, पी सी सी जनरल सेक्रेटरी आबिद रसूल ख़ान, मुहम्मद सिराज उद्दीन, यूसुफ़ क़ुरेशी, कांग्रेस कारपोरीटरस और दीगर शामिल हैं।

बादअज़ां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए आबिद रसूल ख़ान ने कहा कि उन्हों ने अमर काले को मश्वराह दिया कि वो हलक़ा लोक सभा हैदराबाद के उम्मीदवार का अभी एलान करदें ताके वो आइन्दा चुनाव के लिए ख़ातिरख़वाह तैयारी करसके। उन्हों ने ये भी मुतालिबा किया कि हैदराबाद सिकंदराबाद से मुस्लिम उम्मीदवारों को टिकट दिया जाये।

इस के अलावा 20 असेम्बली हलक़ों से तमाम तीनों ख़तों में मुस्लिम उम्मीदवारों को टिकट दिया जाये। मुहम्मद सिराज उद्दीन ने मुतालिबा किया कि अगर पार्टी हैदराबाद के लोक सभा हलक़ा में दिलचस्पी रखती है तो उसे यहां अपनी बुनियादें मज़बूत करने के लिए पुराने शहर से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन को एहमीयत दीनी चाहीए।

TOPPOPULARRECENT