Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / हलाकत ख़ेज़ गर्मी , जुमला 84 अफ़राद फ़ौत

हलाकत ख़ेज़ गर्मी , जुमला 84 अफ़राद फ़ौत

हैदराबाद 25 मई:रियासत आंध्र प्रदेश में गर्मी की शिद्दत हलाकत ख़ेज़ बनती जा रही है। रियासत भर में लु लगने से मरने वालों की तादाद अब तक 84 होगई है।

हैदराबाद 25 मई:रियासत आंध्र प्रदेश में गर्मी की शिद्दत हलाकत ख़ेज़ बनती जा रही है। रियासत भर में लु लगने से मरने वालों की तादाद अब तक 84 होगई है।

डीज़ासटर मैनेजमेंट कमिशनर ने आज अवामुन्नास को मश्वराह दिया कि वो गर्मी की शिद्दत और लु से बचने के लिए सुबह 10 बजे से शाम 4 बजे तक घरों से बाहर ना निकलें।

इत्तेलाआत के मुताबिक़ लु लगने से रियासत के मुख़्तलिफ़ अज़ला में अम्वात की तादाद बढ़ती जा रही है। मेदक में 12 अफ़राद , करीमनगर 10, प्रकाशम 7 , गोदावरी 6 , विशाखापटनम 3 , चित्तूर 3 , गुंटूर 3 और शहर हैदराबाद में 9 अफ़राद के अलावा दुसरे कई मुक़ामात पर अम्वात की इत्तेलाआत हैं।

चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आज सुबह एक हंगामी मीटिंग तलब करते हुए शहरियों को गर्मी और लु से बचाने के लिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात का जायज़ा लिया।

उन्होंने अवाम से अपील की के वो तिल्तिलाती धूम में घरों से बाहर ना निकलें और परेशान ना हूँ। उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत दी कि अवाम को लु लगने से बचाने के लिए एहतियाती इक़दामात करें।

जहां कहीं पीने के पानी की क़िल्लत है वहां पर ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए जाएं । ज़िला इंतेज़मिया को भी हिदायत दी गई कि जानवारें की देख भाल के लिए ज़रूरी इंतेज़ामात किए जाएं।

डीज़ासटर मैनेजमेंट के ओहदेदारों ने अवाम को मश्वराह दिया कि वो घरों पर ही रहने को तरजीह दें , बाहर निकलने की सूरत में छतरी यह धूप से बचने के लिए ज़रूरी इंतेज़ामात करलीं। पीने के पानी का ज़्यादा से ज़्यादा इस्तिमाल करें , नमक मिली हुई छांच और ग्लूकोज़ भी इस्तेमाल करें।

TOPPOPULARRECENT