Tuesday , October 17 2017
Home / Islami Duniya / हलीफ़ सयासी पार्टीयों का यूसुफ़ रज़ा गिलानी पर इज़हार एतिमाद,तआवुन का अह्द

हलीफ़ सयासी पार्टीयों का यूसुफ़ रज़ा गिलानी पर इज़हार एतिमाद,तआवुन का अह्द

ईस्लामाबाद 14 फरवरी (पी टी आई) पाकिस्तान की मख़लूत हुकूमत में शामिल हलीफ़ सयासी पार्टीयों ने वज़ीर-ए-आज़म सय्यद यूसुफ़ रज़ा गिलानी पर एतिमाद का इज़हार करते हुए कहाहै कि वो माज़ी में भी उन की ताईद में थे और अब भी उन की ताईद में हैं। स

ईस्लामाबाद 14 फरवरी (पी टी आई) पाकिस्तान की मख़लूत हुकूमत में शामिल हलीफ़ सयासी पार्टीयों ने वज़ीर-ए-आज़म सय्यद यूसुफ़ रज़ा गिलानी पर एतिमाद का इज़हार करते हुए कहाहै कि वो माज़ी में भी उन की ताईद में थे और अब भी उन की ताईद में हैं। सयासी और जमहूरी अमल के तसलसुल के लिए इश्तिराक के साथ काम करेंगे।

वज़ीर-ए-आज़म सय्यद यूसुफ़ रज़ा गिलानी को सुप्रीम कोर्ट की जानिब से सोइस मुक़द्दमात अहया के लिए मकतूब रवाना करने से इनकार पर तौहीन अदालत की फ़र्द-ए-जुर्म आइद करने बाद वज़ीर-ए-आज़म हाउज़ में इत्तिहादियों का अहम मुशावरती इजलास वज़ीर-ए-आज़म गिलानी की ज़ेर-ए-सदारत हुआ जिस में जमहूरी अमल की बक़ा और इस्तिहकाम के लिए काम करने पर इत्तिफ़ाक़ कियागया।

पिशावर से मौसूला इत्तिला के बमूजब सदर-ए-पाकिस्तान के तर्जुमान फ़र्हत उल्लाह बाबर ने आज कहा कि पाकिस्तानी दस्तूर के तहत सदर-ए-पाकिस्तान को मुक़द्दमात से इस्तिस्ना-ए-हासिल है और जब तक दस्तूर में तरमीम ना की जाय इस्तिस्ना बरक़रार रहेगा।

TOPPOPULARRECENT