Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / हाईकोर्ट की आजलाना तक़सीम के लिए मर्कज़ पर के सी आर का दबाओ

हाईकोर्ट की आजलाना तक़सीम के लिए मर्कज़ पर के सी आर का दबाओ

नई दिल्ली 29 अक्टूबर: चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह से मुलाक़ात की और रियासत से मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

उन्होंने तेलंगाना हाईकोर्ट की आजलाना तक़सीम के लिए मर्कज़ पर-ज़ोर दिया। तवक़्क़ो हैके मर्कज़ की तरफ से हाईकोर्ट की तक़सीम पर बहुत जल्द फ़ैसला किया जाएगा।

हाईकोर्ट की तक़सीम का फ़ैसला करने से पहले वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह इस सिलसिले में आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू से तबादला-ए-ख़्याल करेंगे। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ जो दारुल हुकूमत दिल्ली में तीन रोज़ा क़ियाम कर रहे हैं, मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह से मुलाक़ात की और उन पर-ज़ोर दिया कि वो हैदराबाद में मौजूद हाईकोर्ट की फ़ौरी तक़सीम के लिए क़दम उठाएं।

चीफ़ मिनिस्टर के सी आर ने रियासत तेलंगाना को मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला के तहत सड़कों की मुरम्मत के लिए फ़ंडज़ जारी करने का मुतालिबा किया। हुकूमत तेलंगाना ने रियासत के लिए अलाहिदा हाईकोर्ट का मर्कज़ से पहले ही मुतालिबा करते हुए अपनी मर्ज़ी ज़ाहिर कर दी थी अगर हैदराबाद के पुराने शहर में वाक़्ये हाईकोर्ट को आंध्र प्रदेश के हवाले किया जाये तो तेलंगाना के लिए अलाहिदा हाईकोर्ट के क़ियाम की मंज़ूरी दी जानी चाहीए।

ताहम चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू ने इस सिलसिले में हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं किया है। हाईकोर्ट की तक़सीम का फ़ैसला होने तक मौजूदा हाईकोर्ट में दोनों रियासतों के लिए काम काज होगा।

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने सदर जमहूरीया हिंद परनब मुख‌र्जी से भी मुलाक़ात की और रियासत को दरपेश मुख़्तलिफ़ मसाइल की यकसूई के लिए तफ़सीली बातचीत की।

TOPPOPULARRECENT