Sunday , September 24 2017
Home / AP/Telangana / हाईकोर्ट की तक़सीम के लिए रियासती हुकूमत कोशां

हाईकोर्ट की तक़सीम के लिए रियासती हुकूमत कोशां

हैदराबाद 13 जुलाई: टीआरएस के रुकने पार्लियामेंट बी विनोद कुमार ने नई दिल्ली में मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर-ए-क़ानून पी पी चौधरी से मुलाक़ात की और हाईकोर्ट की तक़सीम के मसले पर नुमाइंदगी की। मर्कज़ी काबीना में हालिया तबदीलीयों के मौके पर पीपी चौधरी को मुमलिकती वज़ीर-ए-क़ानून की हैसियत से ज़िम्मेदारी दी गई।

विनोद कुमार ने वज़ारत में शमूलीयत और क़ानून जैसे अहम क़लमदान के लिए मुबारकबाद पेश की और नेक तमन्नाओं का इज़हार किया। उन्होंने हाईकोर्ट की तक़सीम में ताख़ीर का हवाला दिया और कहा कि तेलंगाना रियासत के क़ियाम को दो साल मुकम्मिल हो गए लेकिन आज तक हाईकोर्ट तक़सीम नहीं की गई।

आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद क़ानून में हाईकोर्ट समेत तमाम इदारों की तक़सीम का वाज़िह तौर पर ज़िक्र किया गया है। उन्होंने मुल्कती वज़ीर-ए-क़ानून से अपील की के वो हाईकोर्ट की तक़सीम के सिलसिले में कोशिश करें। विनोद कुमार के मुताबिक़ मर्कज़ी वज़ीर ने यकीन दिया कि वो बहुत जल्द इस मसले पर तवज्जा मबज़ूल करेंगे और उनसे बातचीत करेंगे।

विनोद कुमार ने हाईकोर्ट की अदम तक़सीम के सबब वुकला और अवाम को होने वाली दुशवारीयों से वाक़िफ़ किराया। इस के अलावा उन्होंने वुकला के एहतेजाज और अदालतों में काम काज के ठप होजाने की तफ़सीलात भी बयान की।

TOPPOPULARRECENT