Tuesday , October 17 2017
Home / India / हाई कमिशनर पाकिस्तान की सय्यद अली शाह गीलानी से मुलाक़ात

हाई कमिशनर पाकिस्तान की सय्यद अली शाह गीलानी से मुलाक़ात

नई दिल्ली

नई दिल्ली

मोतमिद ख़ारिजा जय‌ शंकर के दौरा-ए-पाकिस्तान के चंद दिन बाद पाकिस्तानी हाई कमिशनर अब्दुलबासित ने आज नई दिल्ली में हुर्रियत कांफ्रेंस‌ के लीडर सय्यद अली शाह गीलानी से मुलाक़ात की । इस मुलाक़ात को इश्तिआल अंगेज़ी की एक और कोशिश समझा जा रहा है।

कहा गया है कि सय्यद अली शाह गीलानी की दिल्ली की क़ियामगाह पर दोनों की निस्फ़ घंटे की मुलाक़ात हुई और इस मौक़े पर समझा जा रहा है कि मोतमिद ख़ारिजा के दौरा-ए-पाकिस्तान के अलावा जम्मू-कश्मीर की सूरत-ए-हाल पर भी ग़ौर किया गया है जहां अलाहदगी पसंद लीडर मसर्रत आलम की रिहाई से एक तनाज़ा पैदा होगया है।

हिन्दुस्तान ने गुज़िशता साल अगस्ट में अलाहदगी पसंद क़ाइदीन से हाई कमिशनर पाकिस्तान की मुलाक़ात के बाद मात्मदेन ख़ारिजा सतह की बात चीत को मंसूख़ करदिया था। मोतमिद ख़ारिजा इस जय‌ शंकर ने वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी की उमा पर सार्क यात्रा के हिस्से के तौर पर पाकिस्तान का भी दौरा किया था।

समझा जा रहा था कि ये दौरा दोनों मुल्कों के माबेन कई माह की सर्द मोहरी के बाद बात चीत का एहया-ए-होसकता है। जय‌ शंकर और उन के पाकिस्तानी हम मंसब एज़ाज़ अहमद चौधरी ने दोनों मुल्कों के माबेन तात्तुल का शिकार बात चीत के एहया-ए-के इमकानात का जायज़ा लिया था।

जय‌ शंकर ने अपने दौरा-ए-पाकिस्तान के मौक़े पर वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ से भी मुलाक़ात करके नरेंद्र मोदी का एक मकतूब उन के हवाले किया था । गीलानी ने बताया कि पाकिस्तानी हाई कमिशनर ने जय‌ शंकर के दौरा पर बात चीत की है । मै ( गीलानी ) ने रियासती मसाइल से वाक़िफ़ करवा दिया है।

उन्होंने इद्दिआ किया कि अगर मसला कश्मीर को हल किया जाता है तो तमाम मसाइल हल किए जा सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT