Thursday , August 17 2017
Home / India / हारदेक पटेल के ख़िलाफ़ ग़द्दारी का मुक़द्दमा

हारदेक पटेल के ख़िलाफ़ ग़द्दारी का मुक़द्दमा

सूरत राजकोट: पटेल बिरादरी को तहफ़्फुज़ात के लिए तहरीक के लीडर हारदेक पटेल को आज क़ौमी पर्चम की तौहीन के मुक़द्दमे में गिरफ़्तार करलिया गया है और उन के ख़िलाफ़ मुबय्यना तौर पर मुतनाज़ा रिमार्कस की बिना ग़द्दारी के सख़्त इल्ज़ामात आइद किए गए हैं।

इन्होंने पटेल बिरादरी के नौजवानों को ये कहते हुए उकसाया था कि वो ख़ुदकुशी करने के बजाय पुलिस वालों को हलाक करें। हारदेक पटेल को कल राजकोट रूरल पुलिस ने इस वक़्त हिरासत में ले लिया था जब उन्होंने हिंद-जुनूबी अफ्रीका वनडे इंटरनेशनल मैच में ख़ललअंदाज़ी की धमकी दी थी।

रूरल पुलिस ने क़ौमी पर्चम की तौहीन पर आज उन्हें गिरफ़्तार करलिया। सुप्रिटेंडेंट पुलिस‌ ने बताया कि हमने वीडियो फूटेज का मुशाहिदा किया है जिस में वाज़िह तौर पर हारदेक पटेल ने क़ौमी पर्चम की तौहीन की है लिहाज़ा उन के ख़िलाफ़ एफ आई आर दर्ज की जा रही है और हमने उन्हें गिरफ़्तार करलिया है।

हारदेक के ख़िलाफ़ क़ौम से ग़द्दारी का भी एक मुक़द्दमा दर्ज है। सूरत सिटी कमिशनर पुलिस राकेश आस्थाना ने कहा कि अगर वो मुक़ामी अदालत से ज़मानत हासिल करने में कामयाब होजाते हैं तो उन्हें राजकोट से गिरफ़्तार किया जाएगा। हारदेक मुक़द्दमे की तहकीकात सूरत क्राईम ब्रंच के हवाले की गई है।

TOPPOPULARRECENT