Thursday , October 19 2017
Home / World / हिंदुस्तान को चीन का इंतेबाह

हिंदुस्तान को चीन का इंतेबाह

बीजिंग, 5 जुलाई: ( पी टी आई) वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अंटोनी के आला सतही मुज़ाकरात पर बीजिंग पहुँचने से क़ब्ल चीन के फ़ौजी जनरल ने आज हिंदुस्तान को ख़बरदार किया कि वो चीन को मुश्तइल ना करें वर्ना इसके लिए नई मुश्किलात पैदा होंगी । सरहद पर वो अपन

बीजिंग, 5 जुलाई: ( पी टी आई) वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अंटोनी के आला सतही मुज़ाकरात पर बीजिंग पहुँचने से क़ब्ल चीन के फ़ौजी जनरल ने आज हिंदुस्तान को ख़बरदार किया कि वो चीन को मुश्तइल ना करें वर्ना इसके लिए नई मुश्किलात पैदा होंगी । सरहद पर वो अपनी फ़ौजी तैनाती में इज़ाफ़ा करेगा ।

मेजर जनरल लवीव यान एक्जीक़्यूटीव वाइस प्रेसीडेंट और सेक्रेटरी जनरल चीन स्ट्राटेजी कल्चरल प्रमोशन एसोसीएसन ( China Strategy Culture Promotion Association. ) ने कहा कि हिंदुस्तान और चीन के दरमियान सरहदी इलाक़ों में कशीदगी और मसाइल से कोई इनकार नहीं किया जा सकता ।

हिंदुस्तान के साथ 90 हज़ार मुरब्बा केलो मीटर ( (90,000 sq km ) सरहदी इलाक़ा का मसला हनूज़ बरक़रार है । तारीख़ ने जो मसाइल छोड़ रखे हैं इस पर हमें सुकून के साथ मुज़ाकरात करनी चाहिये । हिंद चीन ताल्लुक़ात के बारे में पीपल्ज़ लिबरेशन आर्मी (People’s Liberation Army) के ख़्यालात से मुताल्लिक़ एक सवाल के जवाब में फ़ौजी सरबराह ने कहा कि हिंदुस्तान को इश्तेआल अंगेज़ी नहीं करनी चाहिये वर्ना इससे नए मसाइल पैदा होंगे ।

हिंदुस्तान दुनिया में वाहिद मुल्क है इस ने सरहद पर चीन के ख़तरात के बाइस फ़ौजी ताक़त को फ़रोग़ दिया है । वज़ीर-ए-दिफ़ा अंटोनी हिंदुस्तान के पहले लीडर हैं जो 7 साल में पहली मर्तबा चीन का दौरा कर रहे हैं । वो कल यहां चीन के अपने हम मंसब जनरल चांग वांग (Chinese counterpart General Chang Wanquan,) से मुलाक़ात करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT