Saturday , October 21 2017
Home / Sports / हिंदुस्तान को हरा कर ऑस्ट्रेलिया नंबर वन मुक़ाम का ख़ाहिश्मंद‌

हिंदुस्तान को हरा कर ऑस्ट्रेलिया नंबर वन मुक़ाम का ख़ाहिश्मंद‌

ऑस्ट्रेलिया क्रिकेट टीम इस हक़ीक़त से बख़ूबी वाक़िफ़ है कि हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ मुजव्वज़ा सीरीज़ में उसे एक सख़्त चालेंज है लेकिन टीम के नायब कप्तान ब्रॉड हाडीन ने कहा है कि उनकी टीम को जेहन से हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ शिकस्त के ख़ौफ़ को निक

ऑस्ट्रेलिया क्रिकेट टीम इस हक़ीक़त से बख़ूबी वाक़िफ़ है कि हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ मुजव्वज़ा सीरीज़ में उसे एक सख़्त चालेंज है लेकिन टीम के नायब कप्तान ब्रॉड हाडीन ने कहा है कि उनकी टीम को जेहन से हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ शिकस्त के ख़ौफ़ को निकालते हुए ना सिर्फ़ यहां कामयाबी हासिल करने का अज्म ज़ाहिर करना होगा बल्कि इसका मक़सद नंबर एक टीम भी बनना होगा।

हिंदुस्तान केलिए रवाँगी से पहले यहां इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए हाडीन ने कहा कि हमें हिंदुस्तानी हालात से ख़ुद को ताल मेल‌ करना होगा और जेहन से ये ख़ौफ़ निकालना होगा कि हमें मेज़बान टीम के ख़िलाफ़ हार‌ होगी। हाडीन का मानना है कि अगर ऑस्ट्रेलियाई टीम इस जेहन के साथ मैदान में उतरेगी तो वो हिंदुस्तान को मात‌ दे कर आई सी सी की दर्जा बंदी में पहला मुक़ाम हासिल करसकती है।

ऑस्ट्रेलियाई टीम जो कि अभी एशेज़ सीरीज़ की हार‌ से मुकम्मल बाहर नहीं निकल पाई है वो हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ एक टी 20और 7 वन्डे मुक़ाबलों की सीरीज़ में शामिल‌ होगी जिस का 10 अक्टूबर को राजकोट में शुरु होगा। ऑस्ट्रेलियाई टीम मेज़बान को 7 मुक़ाबलों की वन्डे सीरीज़ में 5-2 से मात‌ देते हुए आई सी सी का नंबर एक मुक़ाम हासिल करना चाहती है जैसा कि हिंदुस्तानी टीम 123 निशानात के ज़रिया पहले मुक़ाम पर है जब कि ऑस्ट्रेलियाई टीम 115 निशानात के ज़रिया दूसरे मुक़ाम पर है।

हाडीन का मानना है कि ऑस्ट्रेलियाई टीम केलिए हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ काफ़ी अहम है क्योंकि उसे मौक़ा है कि वो हिंदुस्तान को ना सिर्फ़ मात‌ दे बल्कि आई सी सी की दर्जा बंदी में पहला मुक़ाम हासिल करले लेकिन मेहमान टीम केलिए ये एक सख़्त चयालेंज होगा चूँकि हिंदुस्तान ने हालिया दिनों में आई सी सी चैंपियंस ट्रॉफ़ी भी हासिल की है।

हाडीन ने अपने ज़ाविया से कहा कि हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ टीम को एक सख़्त चालेंज दरपेश है लेकिन इसके साथ ही ऑस्ट्रेलियाई टीम को एक मौक़ा भी दस्तयाब है कि वो कामयाबी हासिल करते हुए दुबारा वन्डे की नंबर एक टीम बन जाये। ऑस्ट्रेलियाई टीम को अपने मुस्तक़िल कप्तान माईकल क्लार्क की ख़िदमात दस्तयाब नहीं है जो कि पीठ की तकलीफ़ के बाइस दौरा हिंद से महरूम होचुके हैं और उनके बदले में जॉर्ज बेली टीम की क़ियादत करेंगे।

हिंदुस्तान के दौरा पर ऑस्ट्रेलियाई टीम की क़ियादत के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए टीम के कारगुज़ार कप्तान बेली ने कहा कि वो दौरा हिंद को काफ़ी पसंद हैं क्योंकि वहां के हालात में क्रिकेट खेलना एक चालेंज होता है। हिंदुस्तानी टीम फ़िलहाल दुनिया की नंबर एक टीम है और उसे इसी के घरेलू मैदानों पर अगर हम मात‌ देने में कामयाबी होजाते हैं तो ऑस्ट्रेलियाई टीम केलिए ये वन्डे का एक बेहतरीन सीज़न होगा।

बेली ने मज़ीद कहा कि अगर हम हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ 4-2 या 5-2 की कामयाबी हासिल करलेते हैं तो इसके ज़रिया हम यक़ीनन दुनिया की नंबर एक टीम भी बन जाऐंगे। टीम के स्पिनर ज़्यो म्यूर दोहरती ने कहा कि हिंदुस्तान को उसकी सरज़मीन पर शिकस्त देने केलिए आप के पास एक खु़फिया तैयारी ज़रूरी है। हिंदुस्तानी टीम फ़िलहाल आलमी चैंपिय‌न है और बर्र-ए-सग़ीर के हालात में कामयाबी हासिल करना टीम केलिए एक बड़ा चालेंज है।

हिंदुस्तान को मौजूदा हालात में उसी की सरज़मीन पर मात‌ देने केलिए हमारे पास बेहतरीन मंसूबा बंदी होनी चाहिए। जैसा कि हिंदुस्तानी टीम किसी भी चालेंज से निमटने की सलाहियत रखती है लिहाज़ा हमें बेहतरीन हिक्मत-ए-अमली के साथ ही मैदान में उतरना पड़ेगा।

TOPPOPULARRECENT