Sunday , October 22 2017
Home / World / हिंदुस्तान सलामती कौंसिल की ग़ैर मुस्तक़िल नशिस्त का उम्मीदवार

हिंदुस्तान सलामती कौंसिल की ग़ैर मुस्तक़िल नशिस्त का उम्मीदवार

बहैसीयत सलामती कौंसिल के ग़ैर मुस्तक़िल रुक्न के एक साल बाद हिंदुस्तान ने दुबारा ग़ैर मुस्तक़िल रुक्न की नशिस्त के लिए अक़वामे मुत्तहिदा के आला सतही इदारा में अपनी उम्मीदवारी की पेशकश करदी है जो साल 2021-22 के लिए होगी। जबकि अफ़्ग़ानिस्

बहैसीयत सलामती कौंसिल के ग़ैर मुस्तक़िल रुक्न के एक साल बाद हिंदुस्तान ने दुबारा ग़ैर मुस्तक़िल रुक्न की नशिस्त के लिए अक़वामे मुत्तहिदा के आला सतही इदारा में अपनी उम्मीदवारी की पेशकश करदी है जो साल 2021-22 के लिए होगी। जबकि अफ़्ग़ानिस्तान अपनी ग़ैर मुस्तक़िल नशिस्त से हिंदुस्तान के हक़ में दस्तबरदार होने के लिए तैयार है।

अक़वामे मुत्तहिदा के लिए हिंदुस्तान के मुस्तक़िल नुमाइंदे कुमार मुकर्जी ने कहा कि हमें उम्मीद है कि हमारा उम्मीदवार अक़वामे मुत्तहिदा की सलामती कौंसिल में 2021-22 के लिए ग़ैर मुस्तक़िल रुक्न की नशिस्त हासिल कर लेगा।

इस के लिए इंतिख़ाबात अक्टूबर 2020 में मुनाक़िद किए जाएंगे। हिंदुस्तान क़ब्लअज़ीं 15 रुक्नी सलामती कौंसिल का 2011-12 के दौरान ग़ैर मुस्तक़िल रुक्न रह चुका है। मुकर्जी ने कहा कि बहैसीयत सदर नशीन मुख़ालिफ़ दहश्तगर्दी कमेटी हिंदुस्तान में अक़वामे मुत्तहिदा में बेहतरीन किरदार अदा किया है।

TOPPOPULARRECENT