Friday , October 20 2017
Home / India / हिंदूस्तानी सफ़ीर की लीबिया के नए हुकमरानों से मुलाक़ात

हिंदूस्तानी सफ़ीर की लीबिया के नए हुकमरानों से मुलाक़ात

नई दिल्ली 27 अक्तूबर (एजैंसीज़) हिंदूस्तान ने लीबिया के नए हुकमरानों नैशनल टरांज़ट कौंसल (एन टी सी) से पहली बार रब्त पैदा किया है।

नई दिल्ली 27 अक्तूबर (एजैंसीज़) हिंदूस्तान ने लीबिया के नए हुकमरानों नैशनल टरांज़ट कौंसल (एन टी सी) से पहली बार रब्त पैदा किया है।

ख़ारिजा सैक्रेटरी रंजन मथाई ने बताया कि राजेश अग्रवाल जो हिंदूस्तान के ख़ारिजा उमूर के इंचार्ज हैं ने इन टी सी के सीनीयर नुमाइंदगान से मुलाक़ात की।

अग्रवाल ने तीवनीसया से तरीपोली तक का सफ़र किया जहां वो आरिज़ी तौर पर मुक़ीम हैं। इन टी सी ने लीबिया को कर्नल मुअम्मर क़ज़ाफ़ी की मौत के बाद आज़ाद क़रार दिया है।

ऎन् टी सी ने ऐलान किया है कि लीबिया पर इस्लामी उसूलों के मुताबिक़ हुकूमत की तशकील अमल में आएगी और ये हुकूमत इस्लामी क़वानीन के मुताबिक़ अपनी ख़िदमात अंजाम देगी।

मथाई ने बताया कि हिंदूस्तान दौलत-ए-मुश्तरका के तहत हुक़ूक़ इंसान मानीटीरनग ग्रुप की तशकील केलिए मख़सूस इख़तियार अता रखता है।

ये अक़वाम-ए-मुत्तहिदा हक़ूक़-ए-इंसानी कौंसल के तर्ज़ पर होगा। इन दिनों इक़तिसादी बोहरान से मुल्क दो चार है लेकिन हम लोग इस सिलसिले में ग़ौर-ओ-ख़ौज़ कररहे हैं कि किस तरह इस नए इंस्टीटियूशन को फंड्स मुहय्या कराया जायॆ।

मथाई ने इस बात की इत्तिला नायब सदर जमहूरीया हामिद अंसारी के सी ऐच ओ जी ऐम समेट में शिरकत के मौक़ा पर प्रथ में सहाफ़ीयों से बात करते हुए दी।

TOPPOPULARRECENT