Sunday , October 22 2017
Home / Business / हिंदूस्तान आसियान के साथ आज़ाद तिजारती मुआहिदा करने आमादा

हिंदूस्तान आसियान के साथ आज़ाद तिजारती मुआहिदा करने आमादा

नाम पिंहा, २० नवंबर ( पीटीआई ) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज ऐलान किया कि हिंदूस्तान ख़िदमात और सरमाया कारी के शोबों में आइन्दा माह तक आसियान ( ASEAN) के साथ आज़ाद तिजारती मुआहिदा करने के लिए तैयार हैं जिस में पहले ही काफ़ी ताख़ीर हो चुकी है

नाम पिंहा, २० नवंबर ( पीटीआई ) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज ऐलान किया कि हिंदूस्तान ख़िदमात और सरमाया कारी के शोबों में आइन्दा माह तक आसियान ( ASEAN) के साथ आज़ाद तिजारती मुआहिदा करने के लिए तैयार हैं जिस में पहले ही काफ़ी ताख़ीर हो चुकी है ।

उन्होंने कहा कि ये मुआहिदा बाहमी ताल्लुक़ात की तेज़ रफ़्तार तौसीअ में मददगार साबित होगी । उन्होंने 10 रुकनी ग्रुप से हिंदूस्तान में मौजूद ज़बरदस्त मवाक़े ( मौके) का हवाला देते हुए सरमाया कारी की ख़ाहिश की । उन्होंने इद्दिआ किया कि हिंदूस्तान और आसियान के दरमयान तआवुन में इज़ाफ़ा इस इलाक़ा में अमन ,सलामती और इस्तिहकाम ( मजबूती) के लिए फ़रोग़ और मुशतर्का चैलेंज्स का सामना करने में इंतिहाई एहमीयत रखता है ।

उन्होंने कहा कि आसियान के साथ ख़िदमात और सरमाया कारी के शोबों में मुआहिदे से गहरे मआशी ताल्लुक़ात का मुस्तहकम इशारा मिलेगा । उन्होंने इन इक़दामात का हवाला दिया जो हिंदूस्तान ने सरमाया कारी के माहौल में बेहतरीन पैदा करने के लिए किए हैं ।

हिंद। आसियान चोटी कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए मनमोहन सिंह ने कहा कि हिंदूस्तान के 10 रुकनी ग्रुप से रवाबित तमाम जिहतों में फ़रोग़ पज़ीर हैं । तिजारत और अहम शोबों में रवाबित ने अच्छी पेशरफ्त की है।

उन्होंने हिंद ‍ आसियान आज़ादाना तिजारत मुआहिदे का हवाला दिया जिस पर 2009 में अशीया की तिजारत के लिए दस्तख़त किए गए थे।

TOPPOPULARRECENT