Saturday , October 21 2017
Home / Sports / हिंदूस्तान का वंडे में मुज़ाहरा मुख़्तलिफ़ होगा :रावना

हिंदूस्तान का वंडे में मुज़ाहरा मुख़्तलिफ़ होगा :रावना

सिडनी, ३१ जनवरी (पी टी आई) टेस्ट सीरीज़ में मायूस कुन मुज़ाहरा करने वाली हिंदूस्तानी टीम का हिस्सा ना रहने वाले सुरेश रावना ने आज यहां मीडिया नुमाइंदों से इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि वनडे में हिंदूस्तानी टीम का मुज़ाहरा मुख़्तलिफ़

सिडनी, ३१ जनवरी (पी टी आई) टेस्ट सीरीज़ में मायूस कुन मुज़ाहरा करने वाली हिंदूस्तानी टीम का हिस्सा ना रहने वाले सुरेश रावना ने आज यहां मीडिया नुमाइंदों से इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि वनडे में हिंदूस्तानी टीम का मुज़ाहरा मुख़्तलिफ़ रहेगा जबकि इस से क़बल हिंदूस्तानी टीम ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ दो ट्वेंटी 20 मुक़ाबले खेलेगी जिस का पहला मैच चहारशंबा को मुनाक़िद शुदणी है जिस के बाद सहि रुख़ी सीरीज़ का आग़ाज़ होगा जिस में तीसरी टीम श्रीलंका है।

हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के मिडल आर्डर बैट्समैन सुरेश रावना ने पर उम्मीद अंदाज़ में कहा है कि हम ने यहां गुज़श्ता मर्तबा वंडे सीरीज़ में कामयाबी हासिल करने के इलावा वर्ल्ड कप और दीगर सीरीज़ में फ़ुतूहात हासिल की हैं लिहाज़ा सहि रुख़ी सीरीज़ में हिंदूस्तानी टीम मुख़्तलिफ़ क्रिकेट पेश करेगी।

टेस्ट सीरीज़ में मायूस कुन मुज़ाहिरों का असर हिंदूस्तानी वंडे टीम के खिलाड़ियों पर भी पड़ेगा और ख़ुद रायना ने इस मायूस कुन मुज़ाहरा की तकलीफ का इज़हार किया है। मायूस कुन मुज़ाहिरों के मुताल्लिक़ रायना ने कहा कि टेस्ट मुक़ाबले मुख़्तलिफ़ थे । मैं टेस्ट टीम का हिस्सा नहीं था लेकिन मैं ने इन मुक़ाबलों को टी वी पर देखा है।

ऑस्ट्रेलियाई खिलाड़ियों ने बेहतर क्रिकेट खेली । नीज़ मेज़बान टीम ने अपने मंसूबों पर बेहतर अमल किया। बैटिंग के इलावा बोलरों ने भी बेहतर मुज़ाहरा करने के साथ अपनी बौलिंग के दौरान उन्हों ने विकेट पर सहीह मुक़ामात का इंतिख़ाब करते हुए बार बार गेंद वहीं डालते रहे। बदक़िस्मती से हिंदूस्तानी बैट्समनों ने बेहतर मुज़ाहरा नहीं किया ताहम मुझे उम्मीद है कि आइन्दा सीरीज़ में हम बेहतर मुज़ाहरा करेंगे ।

सुरेश रावना ने इस एतिमाद का इज़हार किया कि इन के बिशमोल टीम में शामिल दीगर नौजवान बैटसमनों ने अनक़रीब शुरू होने वाली सीरीज़ के लिए बेहतर तैयारी कर रखी है। सुरेश रावना के बमूजब गुज़श्ता चंद माह के दौरान नौजवान खिलाड़ियों ने बेहतर मुज़ाहरा किया है लिहाज़ा उन्हें उम्मीद है कि वो इन मुज़ाहिरों के तसलसुल को ऑस्ट्रेलिया में भी बरक़रार रखेंगे । इलावा अज़ीं कई नौजवान खिलाड़ियों की वनडे सीरीज़ के लिए अभी ऑस्ट्रेलिया आमद हुई है जिन्हों ने घरेलू क्रिकेट में बेहतर मुज़ाहरा किया है।

रावना ने कहा कि उन्हों ने घरेलू क्रिकेट में तीन चार मुक़ाबले खेलने के इलावा डबल सेचुएयरी भी स्कोर की है जिस से उन का हौसला बुलंद है। रावना का मानना है कि ऑस्ट्रेलिया का ये दौरा नौजवान खिलाड़ियों केलिए 2015 -ए-वर्ल्डकप के तनाज़ुर में अहमियत का हामिल है की उनका ये वर्ल्ड कप ऑस्ट्रेलिया और न्यूज़ीलैंड की मेज़बानी में मुनाक़िद हो रहा है । रावना ने ट्वेंटी 20 को टेस्ट क्रिकेट से मुख़्तलिफ़ क़रार देते हुए कहा कि हम ने ऑस्ट्रेलिया को वर्ल्डकप के क्वार्टरफाइनल में शिकस्त देने के इलावा ट्वेंटी 20 में भी शिकस्त दी है ।

लिहाज़ा उन फ़ुतूहात से टीम के हौसले बुलंद हैं ।

TOPPOPULARRECENT