Thursday , October 19 2017
Home / India / हिंदूस्तान के अक्सर इदारों में सेलफोन के इस्तेमाल पर पाबंदी

हिंदूस्तान के अक्सर इदारों में सेलफोन के इस्तेमाल पर पाबंदी

नई दिल्ली, २१ नवंबर:(पीटीआई) हिंदूस्तान ने अक्सर इदारों में सिक्योरिटी ख़तरात की बिना मुलाज़मीन को इनका मोबाईल फ़ोन काम की जगह पर ले जाने की इजाज़त नहीं दी जा रही है। एक आलमी सर्वे में ये इन्किशाफ़ हुआ कि हिंदूस्तान में दफ़ातिर और इदारो

नई दिल्ली, २१ नवंबर:(पीटीआई) हिंदूस्तान ने अक्सर इदारों में सिक्योरिटी ख़तरात की बिना मुलाज़मीन को इनका मोबाईल फ़ोन काम की जगह पर ले जाने की इजाज़त नहीं दी जा रही है। एक आलमी सर्वे में ये इन्किशाफ़ हुआ कि हिंदूस्तान में दफ़ातिर और इदारों में शख़्सी फ़ोन पर पाबंदी का रुजहान फ़रोग़ पा रहा है।

तक़रीबन 46 फ़ीसद हिंदूस्तानी इदारा इस पालिसी पर अमल पैरा हैं और मुलाज़मीन को अपना पर्सनल मोबाईल आफ़िस में इस्तेमाल करने की इजाज़त नहीं है। यूरोप में इस तरह की पाबंदी 39 फ़ीसद है जबकि चीन 30 फ़ीसद और अमेरीका में सिर्फ़ 29 फ़ीसद इदारों में इस तरह की पाबंदी है।

जहां तक मुलाज़मीन की सिक्योरिटी का ताल्लुक़ है तक़रीबन 47 फ़ीसद हिंदूस्तानी इदारों ने पासवर्ड से मरबूत सीक्योरिटी निज़ाम क़ायम कर रखा है। इस दौरान तक़रीबन 58 फ़ीसद हिंदूस्तानी शहरीयों ने बताया कि उन के इदारों में काम के वक़्त सोश्यल नेटवर्किंग साईट्स तक रसाई पर पाबंदी है।

ये सर्वे ग़ैर मुनाफ़ा बख्श ग्रुप ISACA ने किया है जो आई टी ऑडिट, सेक्योरिटी, जोखिम और गवर्नेस जैसे उमूर (Affairs/ मामलो) से ताल्लुक़ रखता है।

TOPPOPULARRECENT