Saturday , October 21 2017
Home / World / हिंदूस्तान को साफ़ सुथरे ,किफायती ज़राए तवानाई दरकार

हिंदूस्तान को साफ़ सुथरे ,किफायती ज़राए तवानाई दरकार

वाशिंगटन 15 मई ( पी टी आई ) साफ़ सुथरे , भरोसा मंद और किफ़ायती ज़राए तवानाई तक रसाई हिंदूस्तान के लिए बड़ी पालिसी तर्जीह है , वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज ये बात कही। डाक्टर सिंह ने चौथी यू एस । इंडिया एनर्जी पार्टनरशिप समिट (4th US-India Energy Partnership Summi

वाशिंगटन 15 मई ( पी टी आई ) साफ़ सुथरे , भरोसा मंद और किफ़ायती ज़राए तवानाई तक रसाई हिंदूस्तान के लिए बड़ी पालिसी तर्जीह है , वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज ये बात कही। डाक्टर सिंह ने चौथी यू एस । इंडिया एनर्जी पार्टनरशिप समिट (4th US-India Energy Partnership Summit) को एक पयाम में कहा कि हिंदुस्तान में तवानाई के मुआमला में जिस हद तक चैलेंज्स दरपेश हैं वो ना सिर्फ़ सरमाया के मुतक़ाज़ी है बल्कि इख़तिरा भी दरकार है कि हम किस तरह तवानाई पैदा और सर्फ़ करते हैं ।

उन्होंने कहा कि हिंदुस्तान के लिए साफ़ सुथरी ,क़ाबिल-ए-भरोसा और वाजिबी ज़राए तवानाई तक रसाई का हुसूल पालिसी की बड़ी तर्जीह है जबकि हिंदुस्तान पर इस्तिक़लाल (अटल ) अंदाज़ में 8 से 9 फ़ीसद सालाना की शरह तरक़्क़ी हासिल करने कोशां हैं।

ये हमारे तमाम अवाम को मुसावात , मौक़े और ख़ुशहाली पर मबनी ज़िंदगी की फ़राहमी के लिए लाज़िमी है । इनका पयाम हिंदुस्तानी सफ़ीर बराए अमेरीका निरूपमा राव ने दो रोज़ा कान्फ्रेंस के दौरान पढ़ कर सुनाया , जिस का एहतेमाम टेरी नयल यूनीवर्सिटी के तआवुन से किया है । डाक्टर सिंह ने कान्फ्रेंस के लिए अपने पयाम में कहा कि हालिया बरसों में हिंद अमरीका तवानाई मुज़ाकरात के ज़रीया हमारे बाहमी तआवुन में ग़ैरमामूली पेशरफ्त हुई है जिन के ज़रीये हमारे दौर के तवानाई चैलेंजों का हल तलाश करने की कोशिश की गई है ।

इस कान्फ्रेंस में डाक्टर सिंह की काबीना के दो वुज़रा एम पल्लम राजू और फ़ारूक़ अबदुल्लाह शिरकत कर रहे हैं और इस कान्फ्रेंस से साबिक़ अमेरीकी नायब सदर अलगोर और कारगुज़ार वज़ीर-ए-तवानाई डानेल पोनीमन ने ख़िताब किया है ।डाक्टर अबदुल्लाह ने कहा कि अब वक़्त आ गया है कि हम याददाश्तों पर दस्तख़त करने की बजाय अमली इक़दामात करें ।

उन्होंने ये निशानदेही की कि हिंदूस्तान तरक़्क़ी की नई मंज़िल पर है और कहा कि हिंदुस्तान में तवानाई की कमी पाई जाती है और शोबा क़ाबिल तजदीद तवानाई में अमेरीका के साथ मज़ीद इश्तिराक पर ज़ोर दिया ।

TOPPOPULARRECENT