Wednesday , October 18 2017
Home / Crime / हिंदूस्तान दुश्मन 21 ख़ातून दहश्तगरदों का लश्कर-ए-तयबा का शोबा क़ायम

हिंदूस्तान दुश्मन 21 ख़ातून दहश्तगरदों का लश्कर-ए-तयबा का शोबा क़ायम

नई दिल्ली ०४ जनवरी (पी टी आई) लश्कर-ए-तैयबा 21 ख़ातून दहश्तगरदों पर मुश्तमिल एक ग्रुप क़ायम कर रहा है। पाकिस्तानी मक़बूज़ा कश्मीर में इन को तर्बीयती कैम्पों में रखा गया है और ये ख़ातून दहश्तगर्द हिंदूस्तान में सुबू ताज की कार्यवाहीयां

नई दिल्ली ०४ जनवरी (पी टी आई) लश्कर-ए-तैयबा 21 ख़ातून दहश्तगरदों पर मुश्तमिल एक ग्रुप क़ायम कर रहा है। पाकिस्तानी मक़बूज़ा कश्मीर में इन को तर्बीयती कैम्पों में रखा गया है और ये ख़ातून दहश्तगर्द हिंदूस्तान में सुबू ताज की कार्यवाहीयां करेंगी।

फ़ौज के ज़राए के बमूजब फ़ौज ने इन इत्तिलाआत की तौसीक़ की कि लश्कर-ए-तयबा 21 मुंतख़ब ख़ातून दहश्तगरदों को अपने तर्बीयती कैम्पों वाक़्य मुज़फ़्फ़राबाद में दहश्तगर्द सरगर्मीयां हिंदूस्तान में अंजाम देने की तर्बीयत दे रहा है ।

फ़ौज ने कहा कि नए ग्रुप का नाम दुख़तर इन तयबा रखा गया है। ये तंज़ीम लश्कर-ए-तुयेबा की जानिब से वादी कश्मीर में कार्यवाहीयां करने का मंसूबा बना रही है। माज़ी क़रीब में भी इत्तिलाआत मिली थीं कि 42 सरगर्म दहश्तगर्द कैम्पों में ख़ातून दहश्तगर्द मौजूद हैं। मंसूबा के मुताबिक़ उन्हें ऊरी सेक्टर के रास्ता से या किसी दूसरे मुल्क से तैय्यारों के ज़रीया वादी में दाख़िल किया जाएगा ।

ज़राए के बमूजब ख़ातून दहश्तगर्द ग्रुप का मंसूबा लश्कर-ए-तुयेबा के सीनीयर कारकुन और मुंबई दहश्तगर्द हमलों के साज़िशी ज़की अल रहमान लखवी ने तैयार किया है। मुक़ामी नौजवानों को भी ग्रुप में भर्ती करते हुए इस के नैटवर्क में तौसीअ की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT