Saturday , October 21 2017
Home / Sports / हिंदूस्तान ने चेन्नाई टेस्ट 8 विकटों से जीत लिया

हिंदूस्तान ने चेन्नाई टेस्ट 8 विकटों से जीत लिया

चेन्नाई 27 फरव‌री : हिंदूस्तान ने ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ यहां चेन्नाई के एम चिदम़्बरम स्टेडियम में मुनाक़िदा पहले टेस्ट में 8 विकटों की आसान कामयाबी हासिल करली है जैसा कि टेस्ट तारीख़ में सिर्फ़ तीसरी मर्तबा स्पिनरस ने तमाम 20 विकटें हासिल की हैं । हिंदूस्तानी टीम ने आज सुबह सिर्फ़ 25 मिनटों के अंदर ऑस्ट्रेलियाई आख़िरी विकेट के मुज़ाहमती खेल को उस वक़्त ख़त्म किया जब नैथन लेन (11) को रवींद्र जडेजा ने मुरली विजय‌ के हाथों कैच आउट करवाया ।

इस तरह मइसीस हेनरिक्स (81) नाट आउट के दरमयान बनने वाली पार्टनरशिप टूटी और ऑस्ट्रेलियाई टीम ने दूसरी इनिंगज़ में 241 रंज़ स्कोर करते हुए मेज़बान टीम को कामयाबी केलिए 50 रंज़ का निशाना दिया । हिंदूस्तान को अपने दोनों ओपनरस मुरली विजय‌ (6) और वीरेंद्र सहवाग (19) का मुक़ाबले में दूसरी मर्तबा जल्द नुक़्सान बर्दाश्त करना पड़ा ।

चतेश्रर‌ पुजारा ने नैथन लेन की गेंद पर कामयाबी का रंग स्कोर किया तो ड्रेसिंग रुम में मौजूद हिंदूस्तानी खिलाड़ी कामयाबी के जश्न का आग़ाज़ करते हुए एक दूसरे से बग़लगीर हुए । चेन्नाई टेस्ट में हिंदूस्तानी टीम का ग़लबा रहा जोकि इस से क़बल इंगलैंड के ख़िलाफ़ मुनाक़िदा सीरीज़ में शिकस्त की वजह से दबाव‌ में थी ।

तवक़्क़ुआत के मुताबिक़ महेंद्र सिंह धोनी को मैन आफ़ दी मैच क़रार दिया गया जिन्हों ने 224 रंज़ की इन्निंगज़ खेलते हुए मुक़ाबले को अपनी टीम के हक़ में किया जबकि रवी चंद्रन अश्विन ने मुक़ाबला में 12 विकटें हासिल करते हुए कामयाबी में अहम रोल अदा किया । हिंदूस्तान इस मुक़ाबला में मज़ीद बेहतर फ़र्क़ के साथ कामयाबी हासिल करसकता था, लेकिन उसे ऑस्ट्रेलियाई आख़िरी विकेट हासिल करने में जहां काफ़ी जद्द-ओ-जहद करनी पड़ी वहीं आसान निशाना के तआक़ुब में उसे अपने दोनों ओपनरस का नुक़्सान बर्दाश्त करना पड़ा ।

चेन्नाई टेस्ट की कामयाबी में स्पीनरस ने 20 विकटें हासिल कीं और इस तरह टेस्ट क्रिकेट में ये तीसरा मौक़ा है कि हिंदूस्तानी स्पीनरस ने तमाम 20 विकटें हासिल की हूँ । पहली मर्तबा ये कारनामा इसी मैदान पर 1972-73-ए-में इंगलैंड के ख़िलाफ़ और दूसरी मर्तबा न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ 1975-76-ए-ऑकलैंड टेस्ट में हिंदूस्तानी स्पीनरस ने मुक़ाबला के तमाम 20 विकटें हासिल कीं ।

क़ब्लअज़ीं कल के अपने स्कोर 232/9 से ऑस्ट्रेलिया टीम ने आज अपने खेल का आग़ाज़ किया और मजमूई स्कोर में सिर्फ़ 9 रंज़ का इज़ाफ़ा किया । हिंदूस्तानी बोलरों को आज सुबह सिर्फ़ 9 ओवर्स की बौलिंग करनी पड़ी और बाएं हाथ के स्पीनर जडेजा ने टीम को वो विकेट दिलवाई जिस का इंतिज़ार किया जा रहा था ।

लेन जिन्होंने काफ़ी सब्र आज़मा इन्नगज़ खेलते हुए हेनरिक्स का भरपूर साथ दिया वो 77 गेंदों का सामना करते हुए एक चौके की मदद से 11 रंज़ स्कोर किए जबकि हेनरिक्स ने 148 गेंदों में 6 चौकों और 2 छक्कों की मदद से नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर 81 रंज़ स्कोर करते हुए पहले टेस्ट की दोनों इन्निंगज़ में निस्फ़ सेंचुय‌रीयाँ स्कोर करते हुए अपनी सलाहीयतों को मनवाया है ।

हिंदूस्तान के लिए अश्विन ने 95 रंज़ के इव्ज़ 5, हरभजन सिंह ने 55 रंज़ के इव्ज़ 2 और जडेजा ने 72 रंज़ के इव्ज़ 3 खिलाड़ियों को आउट किया । हिंदूस्तानी टीम ने 11.3 ओवर्स में 2 विकटों के नुक़्सान पर 50 रंज़ स्कोर करते हुए एक आसान कामयाबी हासिल करली ।

पुजारा ने 24 गेंदों में 8 रंज़ जबकि सचिन तनडोलकर ने 10 गेंदों में 2 छक्कों की मदद से नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर 13 रंज़ स्कोर किए । ऑस्ट्रेलिया के लिए जेम्स पैटिंसन ने 3 ओवर्स में 13 रंज़ के इव्ज़ एक और लेन ने 5.3 ओवर्स में 29 रंज़ के इव्ज़ एक खिलाड़ी को आउट किया। वाज़िह रहे ऑस्ट्रेलिया टीम ने पहली इन्निंगज़ में 380 और हिंदूस्तान ने 572 रंज़ स्कोर किए थे । हिंदूस्तान और ऑस्ट्रेलिया की टीमें अब हैदराबाद का रुख़ कररही हैं जहां राजीव गांधी इंटरनैशनल स्टेडीयम में दोनों टीमों के दरमयान दूसरा टेस्ट 2 मार्च को शुरू होगा ।

TOPPOPULARRECENT