Sunday , October 22 2017
Home / Sports / हिंदूस्तान में मैच का आग़ाज़ सुबह 8 बजकर 50 मिनट पर होगा

हिंदूस्तान में मैच का आग़ाज़ सुबह 8 बजकर 50 मिनट पर होगा

महेंद्र सिंह धोनी पर आइद एक मुक़ाबला की पाबंदी के बाद कल यहां खेले जाने वाले मुक़ाबला में वीरेंद्र सहवाग की क़ियादत में हिंदूस्तानी टीम श्रीलंका के ख़िलाफ़ मैदान सँभालेंगे और इस मुक़ाबला में दोनों ही टीमें सबक़त के लिए कोशां होंगी की उ

महेंद्र सिंह धोनी पर आइद एक मुक़ाबला की पाबंदी के बाद कल यहां खेले जाने वाले मुक़ाबला में वीरेंद्र सहवाग की क़ियादत में हिंदूस्तानी टीम श्रीलंका के ख़िलाफ़ मैदान सँभालेंगे और इस मुक़ाबला में दोनों ही टीमें सबक़त के लिए कोशां होंगी की उनका गुज़श्ता रोज़ यहां खेले गए मुक़ाबला में ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ 110 रन की शिकस्त के बाद तीन टीमों के जदूल में ऑस्ट्रेलिया पहले मुक़ाम पर पहुंच चुकी है।

लिहाज़ा श्रीलंका और हिंदूस्तान इंसानी टीम इस मुक़ाबला में कामयाबी के ज़रीया अपने मौक़िफ़ को मुस्तहकम करने की ख़ाहां है की उनका हिंदूस्तान के फ़िलहाल 10 और श्रीलंका के 7 निशानात हैं जबकि गुज़श्ता मुक़ाबला में श्रीलंका ने ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ शानदार कामयाबी हासिल करते हुए बोनस प्वाईंट के साथ अपने निशानात की तादाद 7 कर ली है ।

हिंदूस्तान पाँच मुक़ाबलों के बाद 10 निशानात के ज़रीया दूसरे मुक़ाम पर फ़ाइज़ है और कल की कामयाबी के बाद दोनों ही टीमें अपना मौक़िफ़ मुस्तहकम कर सकती है। हिंदूस्तानी टीम को महेंद्र सिंह धोनी के ग़याब में एक और मसला सचिन तेंदुलकर के ज़ख़मी होने का है जो कि ब्रेट ली के बाउंसर से ज़ख़मी हुए हैं।

नीज़ फ़ील्डिंग के दौरान ही गेंद उन के पैर पर लगी थी जिसके बाद वो तकरीबन 25 ओवर्स तक वो मैदान से बाहर रहे थे। दूसरी जानिब श्रीलंका चार मुक़ाबलों के बाद 7 निशानात के ज़रीया तीसरे मुक़ाम पर मौजूद है और वो हिंदूस्तान को शिकस्त दे कर अपने मौक़िफ़ को मुस्तहकम करने की ख़ाहां है हालाँकि सिरी लंकाई टीम के कप्तान महेला जय वरधने ने कहा कि महेंद्र सिंह धोनी की अदमे मौजूदगी का सिरी लंकाई टीम को फ़ायदा ज़रूर होगा लेकिन धोनी की अदमे मौजूदगी के बावजूद हिंदूस्तानी टीम कमज़ोर नहीं।

जय वरधने ने कहा कि धोनी बेहतरीन फ़ार्म में होने के इलावा एक मैच विनर खिलाड़ी है लेकिन उनकी अदमे मौजूदगी के बावजूद टीम में कई बहतरीन खिलाड़ी हैं। जय वरधने ने मज़ीद कहा कि सिरी लंकाई टीम ने रवां सीरीज़ का बेहतर आग़ाज़ नहीं किया लेकिन हर गुज़रते मुक़ाबला के साथ इस के मुज़ाहिरों में बेहतरी आई है।

उन्होंने अपने बौलरों की सताइश करते हुए कहा कि उन्होंने अहम मौक़े पर विकेट की सहीह मुक़ामात पर गेंद डालते हुए हरीफ़ बैटस्मैनों को परेशान किया है । उन्होंने मज़ीद कहा कि ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ शानदार कामयाबी से उनके टीम के हौसले बुलंद हैं और वो मेज़बान टीम के ख़िलाफ़ हिंदूस्तान को गुज़श्ता मुक़ाबला में हुई शिकस्त का वो भरपूर फ़ायदा उठाने की कोशिश करेंगे ।

जय वरधने के बमूजब सिरी लंकाई टीम का असल मक़सद फाईनल में रसाई है और इसके लिए हनूज़ चार मुक़ाबले बाक़ी हैं। लिहाज़ा हम इन चारों मुक़ाबलों का पूरा फ़ायदा उठाने की कोशिश में हैं। हिंदूस्तान के लिए मिडिल आर्डर के बैटस्मैनों का नाक़िस मुज़ाहरा तशवीश का बाइस है की उनका टूर्नामैंट में विराट कोहली , सुरेश रावना और रोहित शर्मा पर मुश्तमिल नौजवान थ्री मूर्ती ने मायूस किया है ।

हालाँकि विराट कोहली ने प्रथ में 77 रन की शानदार इनिंग खेली । इलावा अज़ीं रोहित शर्मा ने पाँच मुक़ाबलों में 79 और रावना ने इतने ही मुक़ाबलों में 102 रन बनाते हुए काफ़ी मायूस किया है और धोनी की अदमे मौजूदगी में मिडिल आर्डर पर मज़ीद दबाव बनेगा।

कप्तान और विकेट कीपर पर आइद एक वंडे मुक़ाबला की पाबंदी के बाद पार्थिव पटेल कल श्रीलंका के ख़िलाफ़ कीपिंग की ज़िम्मेदारी निभायेंगे जबकि गब्बा की उछाल लेती विकेट पर हिंदूस्तान ने गुज़श्ता मुक़ाबला में ज़हीर ख़ान , इर्फ़ान पठान , उमेश यादव और विनय कुमार को मौक़ा देते हुए रवी चंद्रन अश्विन को टीम से बाहर किया था और उम्मीद की जा रही है कि बौलिंग शोबा में कोई बड़ी तबदीली नहीं होगी हालाँकि अश्विन ने सीरीज़ में पाँच विकटें श्रीलंका के ख़िलाफ़ ही हासिल करने के इलावा दो मर्तबा 32 और 30 रन के इव्ज़ ये कामयाबियां हासिल की हैं।

इलावा अज़ीं नाज़ुक मौक़ा पर लोअर आर्डर में उन्होंने बैटिंग भी करते हुए टीम की कामयाबी में कलीदी रोल अदा किया है लिहाज़ा रवींद्र जडेजा के मुक़ाम पर अश्विन की शमूलीयत के इम्कानात रोशन दिखाई देते हैं ।

TOPPOPULARRECENT