Tuesday , September 26 2017
Home / Hyderabad News / हिंद चीन जंग में नेहरू ने शुमाल मशरिक़ इलाके को मायूस किया

हिंद चीन जंग में नेहरू ने शुमाल मशरिक़ इलाके को मायूस किया

हैदराबाद 01 नवंबर: मर्कज़ी वज़ीर किरण रिजीजू ने मुल्क के पहले वज़ीर-ए-आज़म पण्डित जवाहर लाल नेहरू पर तन्क़ीद की और कहा कि 1962 की हिंद चीन जंग के दौरान पण्डित नेहरू ने शुमाल मशरिक़ के अवाम को मायूस किया था। उन्होंने कांग्रेस पर इल्ज़ाम आइद किया कि उसने सुभाषचंद्र बोस और सरदार वल्लभ भाई पटेल जैसे हक़ीक़ी हीरोज़ को फ़रामोश कर दिया है। मिनिस्टर आफ़ स्टेट दाख़िला रिजीजू ने कहा कि 1947 के बाद ज़ाइद अज़ 565 नवाबी रियासतों को सरदार पटेल ने हिन्दुस्तान में ज़म किया था लेकिन इस का सहरा उनके सर नहीं बाँधा गया। जो लोग नाकाम रहे बेसूद कोशिशें कीं उन्होंने तारीख़ रक़म की।

किरण रिजीजू सरदार वल्लभ भाई पटेल जयंती तक़ारीब के मौके पर बी जे पी की मुनाक़िदा एक तक़रीब से ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि चीन ने 1962 की जंग के दौरान उनके गांव पर क़बज़ा कर लिया था और वो आसाम तक पहूंच गया था।

पण्डित नेहरू ने इलाके के अवाम को तयक़्क़ुन दिया था कि उनका तहफ़्फ़ुज़ किया जाएगा ताहम बाद में पण्डित नेहरू ने ऑल इंडिया रेडीयो से ख़िताब करते हुए इलाके के अवाम को चीन के सामने हथियार डाल देने को कहा था। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि पण्डित नेहरू ने अपने ख़िताब में टाटा बॉय बॉय कहा और इलाके के अवाम को छोड़ दिया था।

TOPPOPULARRECENT