Friday , October 20 2017
Home / India / हिन्दुस्तानी प्रोपगंडा की सदर-ए-पाकिस्तान की मुज़म्मत

हिन्दुस्तानी प्रोपगंडा की सदर-ए-पाकिस्तान की मुज़म्मत

ईस्लामाबाद: सदर-ए-पाकिस्तान ममनून हुसैन ने आज हिन्दुस्तान पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि इसका चयन। पाकिस्तान मआशी राहदारी बराह मक़बोसा कश्मीर के ख़िलाफ़ बेबुनियाद प्रोपगंडा पाकिस्तान केलिए नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त है और हकूमत-ए-पाकिस्ता

ईस्लामाबाद: सदर-ए-पाकिस्तान ममनून हुसैन ने आज हिन्दुस्तान पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि इसका चयन। पाकिस्तान मआशी राहदारी बराह मक़बोसा कश्मीर के ख़िलाफ़ बेबुनियाद प्रोपगंडा पाकिस्तान केलिए नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त है और हकूमत-ए-पाकिस्तान इस प्रोजेक्ट की तकमील की पाबंद है। ममनून हुसैन ने कहा कि पाकिस्तान की जानिब से मुजव्वज़ा चीन। पाक मआशी राहदारी के ख़िलाफ़ प्रोपगंडा शर्मनाक है ताहम पुरज़ोर अंदाज़ में कहा कि अवाम ने इस सिलसिले में हद से ज़्यादा रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया है और हुकूमत की जानिब से इस का मुनासिब जवाब दिया जा चुका है।

रेडीयो पाकिस्तान ने ख़बर दी कि दीगर कई ममालिक को इस राहदारी के बारे में ज़हनी तहफ़्फुज़ात हैं जो बेबुनियाद है और उनकी कोई क़द्रोक़ीमत नहीं है क्योंकि हुकूमत उसकी तकमील की पाबंद है और इस सिलसिले में पूरी तरह संजीदा है। मुस्तक़बिल के पाकिस्तान केलिए ये राहदारी इंतेहाई एहमीयत रखती है। उन्होंने कहा कि पाकिस्तान तमाम चैलेंजों से निमटने के काबिल है जो पाकिस्तान को दरपेश हैं। पाकिस्तान की अवाम और फ़ौज की मदद से तमाम चैलेंजों से निमटा जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT