Thursday , October 19 2017
Home / India / हिन्दुस्तान और चीन का सरहद पर अमन के लिए इक़दामात पर तबादला-ए-ख़्याल

हिन्दुस्तान और चीन का सरहद पर अमन के लिए इक़दामात पर तबादला-ए-ख़्याल

हस्सास सरहदी मसले पर हिन्दुस्तान और चीन के ख़ुसूसी नुमाइंदों की बातचीत से क़बल दोनों ममालिक ने आज कार कर निज़ाम बराए मुशावरत-ओ-तआवुन बराए सरहदी उमूर का पांचवां इजलास मुनाक़िद किया जिस के दौरान सरहद पर अमन और ख़ैर सगाली बरक़रार रखने क

हस्सास सरहदी मसले पर हिन्दुस्तान और चीन के ख़ुसूसी नुमाइंदों की बातचीत से क़बल दोनों ममालिक ने आज कार कर निज़ाम बराए मुशावरत-ओ-तआवुन बराए सरहदी उमूर का पांचवां इजलास मुनाक़िद किया जिस के दौरान सरहद पर अमन और ख़ैर सगाली बरक़रार रखने के इक़दामात पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया। विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा ने अपने एक बयान में कहा कि बातचीत ख़ुशगवार ,तामीरी और दूरबीन माहौल में हुई।

हिंद । चीन सरहद खासतौर पर मग़रिबी सेक्टर में हालिया तबदीलीयों का जायज़ा लिया गया। सरहदी दिफ़ाई तआवुन मुआहिदा पर अमल आवरी ,मज़ीद बहाली एतिमाद इक़दामात और अमन-ओ-ख़ैर सगाली बरक़रार रखने के इक़दामात पर तबादला-ए-ख़्याल हुआ। हिन्दुस्तानी वफ़द की क़ियादत गौतम बाम्बा वाला जवाइंट सेक्रेटरी मशरिक़ी एशीया कररहे थे।

वफ़द विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा ,दिफ़ा ,दाख़िला के नुमाइंदों के इलावा फ़ौज और हिंद। तिब्बत सरहदी पुलिस के नुमाइंदों पर मुश्तमिल था। चीनी वफ़द की क़ियादत बोयाइंग यू जंग डायरेक्टर जनरल महिकमा सरहदी-ओ-बहरी उमूर विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा कररहे थे और वफ़द विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा और क़ौमी दिफ़ा के नुमाइंदों पर मुश्तमिल था।

TOPPOPULARRECENT