Thursday , October 19 2017
Home / Sports / हिन्दुस्तान के लिए आज श्रीलंका के ख़िलाफ़ करो या मरो सूरत-ए-हाल

हिन्दुस्तान के लिए आज श्रीलंका के ख़िलाफ़ करो या मरो सूरत-ए-हाल

मुंबई 5 फरवरी दिफ़ाई चम्पिय‌न इंग्लैंड के ख़िलाफ़ गुजिश्ता मुक़ाबले में 32 रंस‌ की कामयाबी के बाद आई सी सी के दसवें वीमनस वर्ल्ड कप के कल यहां खेले जाने वाले मुक़ाबले में मेथाली राज की ज़ेर क़ियादत हिन्दुस्तानी टीम को श्रीलंका के ख़िलाफ़ करो यह मरो सूरत‌ का सामना है

ग्रुप ए में श्री लंकाई टीम के लिए भी टूर्नामैंट के आइन्दा मरहला सुपर 6 में पहुचने के लिए कामयाबी ज़रूरी है, जैसा कि दोनों ही टीमों को अपने शुरूआती मुक़ाबलों में कामयाबी हासिल हुई है जब कि दूसरे मुक़ाबले में हिन्दुस्तान को इंग्लैंड और श्रीलंका को वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ हार‌ हुई है।

हिन्दुस्तान जिस ने अपने शुरू मुक़ाबले में वेस्ट इंडीज़ को 105 रंस‌ की शिकस्त दी थी, लेकिन गुजिश्ता रोज़ इंग्लैंड के ख़िलाफ़ क़ौमी टीम 272 रंस‌ का निशाना पार‌ करने में नाकाम रही। इस के बरअक्स श्रीलंका ने अपने शुरूआती मुक़ाबले में दिफ़ाई चम्पिय‌न इंग्लैंड के ख़िलाफ़ आख़िरी गेंद पर छक्का लगाते हुए सनसनीखेज़ कामयाबी हासिल की है,

दूसरे मुक़ाबले में उसे वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ 209 रंस‌ की शर्मनाक शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी। वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ इफ़्तिताही मुक़ाबले में हिन्दुस्तानी ओपनरस मुरूगेसन तरोश कामीनी और पूनम रावत ने पहली विकेट के लिए रेकॉर्ड 175 रंस‌ की पार्टनरशिप निभाई थी जिस की बदौलत हिन्दुस्तानी टीम ने एक बड़ा स्कोर खड़ा किया था।

लिहाज़ा टीम इंतिज़ामिया उमीद कररहा है कि श्रीलंका के ख़िलाफ़ अहम मुक़ाबले में भी हिन्दुस्तानी ओपनरस टीम के लिए बेहतर शुरूआत फ़राहम करेंगे। इंग्लैंड के ख़िलाफ़ 107 रंस‌ के ज़रीये अपने केरियर की पहली स्कोर करने वाले नायब कप्तान हरमन प्रीत कौर से भी बेहतर मुज़ाहिरे की भी उमेद है, जो टिम के मेडिल आर्डर को मजबूत‌ करेंगी।

श्रीलंका के ख़िलाफ़ हिन्दुस्तान का खेल‌ शानदार है, जैसा कि गुजिश्ता 17 मुक़ाबलों में हिन्दुस्तान ने 16 जीत‌ हासिल की हैं जब कि एक मुक़ाबले बगैर नतीजा के ख़त्म हुआ। रेकॉर्ड्स के बावजूद हिन्दुस्तानी टीम पड़ोसी मुल्क की टीम के ख़िलाफ़ तनआसानी से प्रहेज करेगी, क्यो कि टूर्नामैंट के शुरूआती मुक़ाबले में इस ने दिफ़ाई चम्पिय‌न इंग्लैंड को ही शिकस्त दी है।

TOPPOPULARRECENT