Friday , August 18 2017
Home / Khaas Khabar / हिन्दुस्तान के साथ जंग कोई हल नहीं :नवाज़ शरीफ़

हिन्दुस्तान के साथ जंग कोई हल नहीं :नवाज़ शरीफ़

इस्लामाबाद 07 नवंबर: हिन्दुस्तान के साथ जंग कोई हल नहीं क्युंकि ताक़त का इस्तेमाल सूरते हाल को सिर्फ बिगाड़ सकता है, पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ ने ये बात कही और दोनों मुल्कों के दरमयान तमाम देरीना मसाइल की यकसूई होजाने की उम्मीद ज़ाहिर की।

नवाज़ शरीफ़ ने सदर ममनून हुसैन के साथ पिछ्ले रोज़ मुनाक़िदा मीटिंग में उम्मीद ज़ाहिर की के हिन्दुस्तान के साथ तमाम देरीना मसाइल की बातचीत के ज़रीये यकसूई हो जाएगीगी, अख़बार दी नेशन ने ये बात एक सीनीयर हुकूमती ओहदादार के हवाले से कही, जिन्होंने दोनों क़ाइदीन के दरमियान गुफ़्तगु से वाक़िफ़ किराया।

अख़बारी रिपोर्ट के मुताबिक़ पाकिस्तानी वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि हिन्दुस्तान के साथ जंग कोई हल नहीं है। नवाज़ शरीफ़ ने कहा कि इन की हुकूमत पायदार तरक़्क़ी के लिए हिन्दुस्तान, अपने तमाम पड़ोसीयों और उमूमी तौर पर सारी दुनिया के साथ दोस्ताना रवाबित चाहती है।

एक सरकारी बयान में कहा गया कि नवाज़ शरीफ़ और ममनून हुसैन ने इलाक़ाई सूरते हाल पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया और पाकिस्तान के अज़म का इआदा किया कि ख़ित्ता में अमन और ख़ुशहाली के लिए तमाम पड़ोसी ममालिक के साथ दोस्ताना ताल्लुक़ात रखे जाएं।

TOPPOPULARRECENT