Wednesday , September 27 2017
Home / AP/Telangana / हिन्दुस्तान को आलमी हवा बाज़ी मर्कज़ में तबदील करने की ज़रूरत:परनब मुख‌र्जी

हिन्दुस्तान को आलमी हवा बाज़ी मर्कज़ में तबदील करने की ज़रूरत:परनब मुख‌र्जी

हैदराबाद 17 मार्च: सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी ने ज़ोर देकर कहा कि हिन्दुस्तान को आलमी हवा बाज़ी मर्कज़ में तबदील करने की ज़रूरत है। उन्होंने हवा बाज़ी शोबा और इस से वाबस्ता लोगें पर-ज़ोर दिया कि वो इस सनअत को तरक़्क़ी देने के मौके से इस्तेफ़ादा करें।

बेगमपेट एयरपोर्ट पर पांचवीं इंटरनेशनल एविएशन शो का इफ़्तेताह करते हुए सदर जमहूरीया ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के हिन्दुस्तान हवा बाज़ी सनअत में दुनिया में तीसरे मुक़ाम पर पहुंच जाएगा। इस वक़्त हिन्दुस्तान दुनिया की हवा बाज़ी सनअत में 9 वां मुक़ाम रखता है। इस इफ़्तेताही तक़रीब में वज़ीर शहरी हवा बाज़ी अशोक गजपति राजू, गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन, चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ और दुसरे भी मौजूद थे।

सदर जमहूरीया ने 200 मंदूबीन और 25 मुल्कों के नुमाइंदों के बीच तक़रीर करते हुए कहा कि हिन्दुस्तान में हवा बाज़ी सनअत को ज़बरदस्त फ़रोग़ हासिल हो रहा है। हिन्दुस्तानी हवा बाज़ी शोबे में ग़ैरमामूली तरक़्क़ी के बावजूद हिन्दुस्तान दूसरे और तीसरे दर्जा के शहरों तक राबिता क़ायम करने में नाकाम है। शुमाल मशरिक़ी रियासतों को भी हवा बाज़ी सनअत नहीं पहुंच पाई है। ये सनअत मुतवस्सित आमदनी रखने वाले ग्रुपस की रसाई से भी दूर है।

हवा बाज़ी सनअत में इंफ्रास्ट्रक्चर की वजह से आमदनी रखने वाले ग्रुप हवाई सफ़र करने से क़ासिर हैं। हुकूमत ने ग्रीन फ़ील्ड एयरपोर्ट प्रोजेक्ट में सद फ़ीसद एफडी आई की इजाज़त दी है।

सदर जमहूरीया ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के हवा बाज़ी सनअत का शोबा हिन्दुस्तान में तेज़ी से तरक़्क़ी पाएगा। चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव‌ ने एतेमाद का इज़हार किया कि हैदराबाद में होने वाला पाँच रोज़ा 5 वां इंटरनेशनल एविएशन शो कामयाब होगा।

TOPPOPULARRECENT