Saturday , September 23 2017
Home / Delhi News / हिन्दुस्तान में बैरूनी सिफ़ारतख़ानों पर सख़्त सिक्योरिटी

हिन्दुस्तान में बैरूनी सिफ़ारतख़ानों पर सख़्त सिक्योरिटी

नई दिल्ली: हिन्दुस्तान ने आज पैरिस में दहश्त गिरदाना हमलों में 200 से ज़ाइद अफ़राद की हलाकत के बाद पुलिस और रियासती हुकूमतों को हिदायत दी गई है कि मुल्क भर में अहम तन्सीबात बिशमोल ग़ैर मुल्की सिफ़ारतख़ानों और काउंसिल ख़ानों पर सख़्त हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात किए जाएं।

सरकारी ज़राए ने कहा कि मुल्क के मुख़्तलिफ़ शहरों में वाक़्य सिफ़ारतख़ानों , हाई कमिश्नर्स और काउंसिल ख़ानों के बाहर इज़ाफ़ी पुलिस दस्ते मुतय्यन कर देने की हिदायत जारी कर दी गई है। तेरा निगाहों , रेलवे स्टेशन , बस स्टेशनों और मज़हबी मुक़ामात पर सख़्त निगरानी रखी जाये।

सरकारी ज़राए ने बताया कि ममनूआ तन्ज़ीमों लश्कररे तैय‌बा और इंडियन मुजाहिदीन से ग़ैर मुल्की सिफ़ारतख़ानों को निशाना बनाने का ख़तरा लाहक़ है जिसके पेश-ए-नज़र एहतियाती तदाबीर इख़तियार किए जा रहे हैं। उन्होंने बताया कि यहूदी इबादतगाहों बिशमोल चबा हाउज़स पर सिक्योरटी बढ़ा दी गई जहां पर इसराईली सय्याह अक्सर-ओ-बेशतर हाज़िरी देते हैं।

बताया जाता है कि लश्करे तैय‌बा ने एक पाकिस्तानी नज़ाद अमरीकी शहरी डेविड हीडले के ज़रिये ईसाई इबादतगाहों की तफ़सीलात हासिल की हैं । जबकि वो इन दिनों शिकागो में सज़ाए क़ैद काट रहा है। मुल्क के माशी दारुल‍हुकूमत मुंबई में भी अवामी मुक़ामात पर स्कियोरटी बढ़ा दी गई है जहां पर साबिक़ में दहश्त गिरदाना हमले किए गए।

किसी भी इमकानी ख़तरे को टालने के लिए थियटरों , बार ऐंड रेस्टोरंट्स और शॉपिंग मॉल्स और अहम मार्किटस में तमसीली मश्क़ की जा रही है ताकि स्कियोरटी स्टाफ़ को हमलावारों का मुक़ाबला करने और धमाकों अश्याय का बरवक़्त पता चलाने की तर्बीयत दी जाये।

TOPPOPULARRECENT