Tuesday , October 24 2017
Home / India / हिमाचल असेंबली में तरमीम शूदा लोक आयुक़्त बिल मंज़ूर

हिमाचल असेंबली में तरमीम शूदा लोक आयुक़्त बिल मंज़ूर

हिमाचल प्रदेश असेंबली ने एच पी लोक आयुल्त बिल 2012 को तरमीम शूदा सूरत में मंज़ूरी दे दी। जिसमें मज़ीद एक शक़ को शामिल किया गया है जिसके ज़रीया हाइकोर्ट की तर्ज़ पर लोक आयुक़्त को भी तहक़ीर अदालत के इख्तेयारात दिए गए हैं। बिल की मंज़ूरी में

हिमाचल प्रदेश असेंबली ने एच पी लोक आयुल्त बिल 2012 को तरमीम शूदा सूरत में मंज़ूरी दे दी। जिसमें मज़ीद एक शक़ को शामिल किया गया है जिसके ज़रीया हाइकोर्ट की तर्ज़ पर लोक आयुक़्त को भी तहक़ीर अदालत के इख्तेयारात दिए गए हैं। बिल की मंज़ूरी में कोई दिक़्क़त नहीं पेश आई क्योंकि अपोज़ीशन कांग्रेस के सभी अरकान वकफ़ा-ए-सवालात के दौरान ही ऐवान से वाक आउट कर गए थे और लोक आयुक़्त बिल 2012 के मुबाहिसा में शिरकत ही नहीं की।

मुबाहिसा का जवाब देते हुए वज़ीर-ए-आला प्रेम कुमार धूमल जिन्हों ने चहारशंबा के रोज़ बिल को ऐवान में मुतआरिफ़ किया था, ने कहा कि हिमाचल लोक आयुक़्त बिल ज़ाइद मुस्तहकम और आईनी नौईयत का था बनिस्बत उत्तराखंड लोक आयुक़्त बिल के उन्होंने दोनों रियास्तों के बिलों का मुवाज़ना करते हुए कहा कि उत्तराखंड का बिल हिमाचल के बिल की बनिस्बत कमज़ोर है जिसे अब तक कुछ क़ानूनी पेचीदगीयों की वजह से सदर जमहूरीया की जानिब से भी मंज़ूरी नहीं मिली है लेकिन हमारा बिल इंतिहाई मुस्तहकम और आईनी है।

TOPPOPULARRECENT