Saturday , August 19 2017
Home / India / हिमाचल क्रिकेट स्टेडियम को अराज़ी की फ़राहमी में बदउनवानी

हिमाचल क्रिकेट स्टेडियम को अराज़ी की फ़राहमी में बदउनवानी

नई दिल्ली: कांग्रेस ने बी जे पी के ख़िलाफ़ आज मज़ीद एक महाज़ खोल दिया और हिमाचल प्रदेश में एस ( बी जे पी ) की हुक्मरानी के दौरान हिमाचल प्रदेश क्रिकेट एसोसीएशन‌ को अराज़ी के अलाटमेंट का मसला उठाते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि साबिक़ रियासती चीफ़ मिनिस्टर प्रेम कुमार धूमल और उनके फ़र्ज़ंद अनुराग ठाकुर ने रियासती ख़ज़ाने को 100करोड़ रुपये का नुक़्सान पहुंचाया है।

कांग्रेस के एक तर्जुमान जय राम रमेश ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि अराज़ी के इस अलाटमेंट से दस्तूरी ख़िलाफ़ वरज़ीयों की झलक मिलती है। मुफ़ादात का टकराव‌ सरकारी ओहदे का बेजा इस्तेमाल अवामी जायदाद की तबाही और सरकारी ख़ज़ाने से ग़बन हुआ है।

ललित मोदी और व्यापम तनाज़े पर हुकूमत के ख़िलाफ़ कांग्रेस के तन्क़ीदी हमलों में कमी के कोई आसार नहीं हैं इस दरमियान इस पार्टी ( कांग्रेस) ने आज कहा कि हिमाचल प्रदेश के धर्मशाला इलाक़े में अराज़ी अलाटमेंट ने बी जे पी के असल चेहरे को मज़ीद बेनकाब कर दिया है।

बी जे पी के रुकन लोक सभा और हिमाचल प्रदेश बी जे पी यूह मोरचा के रियासती सदर अनुराग ठाकुर के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा करते हुए कहा कि जय‌ राम रमेश ने मज़ीद कहा कि मुझे हैरत है कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने अगर रिश्वत सतानी के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने का वादा ही किया है तो वो असतक़दामी तौर पर इस केस पर ज़रूरी कार्रवाई करें।

अनुराग ठाकुर जो बी सी सी आई के सेक्रेटरी भयाएं क्रिकेट स्टेडियम के लिए इस अराज़ी की पट्टे पर फ़राहमी के वक़्त हिमाचल प्रदेश क्रिकेट एसोसीएशन‌ के सदर भी थी। एक सवाल पर कि आया ये मसला अब क्यों उठाया जा रहे है । जय‌ राम रमेश ने जवाब दिया कि हम तमाम मुताल्लिक़ा दस्तावेज़ात जमा किए बादअज़ां एक सवालबनद तैयार किया गया और अब अवाम के सामने पेश कररहे हैं।

कांग्रेस के ताज़ा हमला एक ऐसे वक़्त किया गया है जबकि ललित मोदी और व्यापम तनाज़ात पर पार्लियामेंट का मानसून सैशन तातिल का शिकार होचुका है। जय‌ राम रमेश ने धूमल के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात की ताईद में दस्तावेज़ी सबूत पेश करते हुए बताया कि किसी अराज़ी को 94लाख रुपये सालाना पट्टा पर देने से मुताल्लिक़ रियासती हुकूमत के मुक़र्ररा क़ानून की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए साबिक़ बी जे पी हुकूमत ने माहाना एक रुपया की मामूली शरह पर स्टेडियम को ये अराज़ी फ़राहम की थी।

TOPPOPULARRECENT