Sunday , October 22 2017
Home / Crime / हिमायत सागर में ग़र्क़ाब लड़का , लड़की की शनाख़्त

हिमायत सागर में ग़र्क़ाब लड़का , लड़की की शनाख़्त

हैदराबाद । 14 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) हिमायत सागर में कल तेज़ रफ़्तार गाड़ी पर सवार एक जोड़ा अचानक हिमायत सागर में ग़र्क़ाब होने के वाक़िया में पुलिस ने लड़का और लड़की की शनाख़्त करली । बताया जाता है कि 17 साला शाहीन जो बी फार्मेसी की तालिबा

हैदराबाद । 14 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) हिमायत सागर में कल तेज़ रफ़्तार गाड़ी पर सवार एक जोड़ा अचानक हिमायत सागर में ग़र्क़ाब होने के वाक़िया में पुलिस ने लड़का और लड़की की शनाख़्त करली । बताया जाता है कि 17 साला शाहीन जो बी फार्मेसी की तालिबा थी अपनी सालगिरा मनाने केलिए चंद दोस्तों के हमराह हिमायत सागर के क़रीब वाक़्य एक कलब को जा रही थी कि ये वाक़िया पेश आया ।

मालूम हुआ है कि शाहीन का ताल्लुक़ ज़िला खम्मम से है और वो आर एम पी डाक्टर मुहम्मद साहिब की दुख़तर है और वो गुज़श्ता चंद अर्सा से मह्दी पटनम के सिरी वाशनवा गर्लज़ हॉस्टल में मुक़ीम थीं और सालगिरा के मौक़ा पर शाहीन की सहेली नलीनी ने हिमायत सागर के क़रीब वाक़्य एक कलब में सालगिरा मनाने की तरग़ीब दी थी जिस पर शाहीन ने एक लड़के विनीत की गाड़ी पर सवार होकर वहां जा रही थी कि ये वाक़िया पेश आया । पुलिस ने आज शाहीन और विनीत की नाशों को हिमायत सागर से बाहर निकाला और हादिसा का शिकार हुई गाड़ी भी दस्तयाब हुई है ।

TOPPOPULARRECENT