Saturday , October 21 2017
Home / World / हुकूमते पाकिस्तान और एहतेजाजियों के दरमयान सालिसी की तरदीद

हुकूमते पाकिस्तान और एहतेजाजियों के दरमयान सालिसी की तरदीद

अमरीका ने कहा कि वो हुकूमते पाकिस्तान और अपोज़ीशन पार्टीयों के दरमयान सालिसी का किरदार अदा नहीं कर रहा है। ताहम पाकिस्तान की सूरते हाल पर उस की गहरी नज़र है जहां वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ से करप्शन और इंतिख़ाबी धांदलियों के इल्ज़ाम में

अमरीका ने कहा कि वो हुकूमते पाकिस्तान और अपोज़ीशन पार्टीयों के दरमयान सालिसी का किरदार अदा नहीं कर रहा है। ताहम पाकिस्तान की सूरते हाल पर उस की गहरी नज़र है जहां वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ से करप्शन और इंतिख़ाबी धांदलियों के इल्ज़ाम में इस्तीफ़ा का मुतालिबा किया जा रहा है। मारी हार्फ़ ने कहा कि हम एहतेजाजियों पर नज़र रखे हुए हैं।

वाज़ेह तौर पर हमारा ख़्याल है कि पाकिस्तान में पुरअमन इज़हारे ख़्याल और इज़हारे नज़रियात की आज़ादी होनी चाहीए। हम इस अमल में किसी भी तरह मुलव्विस नहीं हैं।

तमाम इत्तिलाआत कि हम हुकूमते पाकिस्तान और एहतेजाजियों के दरमयान सालिसी का किरदार अदा कर रहे हैं, बेबुनियाद हैं। उन्हों ने कहा कि अमरीका ने तमाम फ़रीक़ैन से अपील की है कि वो बोहरान की पुरअमन बातचीत के ज़रीए यक्सूई करलें और उन्हें तशद्दुद से गुरेज़ करने का मश्वरा दिया गया है।

ताहिरुल क़ादरी ने सरकारी मुज़ाकरात की टीम से मुलाक़ात से इन्कार कर दिया। इमरान ख़ान ने भी मुज़ाकरात से दस्तबरदारी अख़्तियार करली और एलान किया कि वो तादम आख़िर एहतेजाज जारी रखेंगे।

TOPPOPULARRECENT