Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत आंध्र प्रदेश सीमा आंध्र में तालीम में बेहतरी के लिए कोशां

हुकूमत आंध्र प्रदेश सीमा आंध्र में तालीम में बेहतरी के लिए कोशां

हर साल डी एस सी आलामिया इजराई का फैसला , टेट ख़त्म करने की तजवीज़ , वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल

हर साल डी एस सी आलामिया इजराई का फैसला , टेट ख़त्म करने की तजवीज़ , वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल

हुकूमत आंध्र प्रदेश सीमा आंध्र में तालीमी मीआर को बरक़रार रखने और इस में बेहतरी पैदा करने असातिज़ा के तक़र्रुत को यक़ीनी बनाने हर साल डी एस सी आलामिया जारी करेगी और बिलखुसूस जारीया साल के लिये भी बहुत जल्द डी एस सी आलामिया जारी किया जाएगा।

जब कि असातिज़ा के अहलीती टेस्ट टेट को बिलकुल्लिया तौर पर ख़त्म करदेने की तजवीज़ पर हुकूमत आंध्र प्रदेश संजीदगी से ग़ौर कररही है। इस सिलसिले में भी बहुत जल्द कोई फैसला किया जाएगा। आज यहां सक्रिय ट्रीट में अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए वज़ीरे फ़रोग़ इंसानी वसाइल हुकूमत आंध्र प्रदेश मिस्टर जी श्री निवास राव‌ ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि रियासत आंध्र प्रदेश में डी एस सी बहरसूरत रहेगा।

और टेट मुनाक़िद करने के तरीक़ेकार को ख़त्म करने के लिये बहुत जल्द इक़दामात किए जाएंगे। उन्होंने तालीमी शोबे में दरपेश मुख़्तलिफ़ मसाइल की यकसूई के लिये और अपनी तजावीज़ हुकूमत को पेश करने का मौक़ा फ़राहम करने के लिये हुकूमत आंध्र प्रदेश एक ख़ुसूसी वेबसाइट शुरू की जाएगी।

तलबा-ए-के फीस के मसले पर हुकूमत रियासत तेलंगाना के तर्ज़ अमल पर अपने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए मिस्टर श्री निवास राव‌ ने कहा कि फीस री एमबरसमनट को भी एक मुतनाज़ा मसला बनाने तेलंगाना हुकूमत की कोशिश पर सख़्त एतराज़ किया। और कहा कि फीस री एम्बरसिमेंट के मसले को मुक़ामी-ओ-गैर मुक़ामी होने से मरबूत ना करने की हुकूमत तेलंगाना से पुर ज़ोर ख़ाहिश की और हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो तमाम तलबा-ए-को फीस री एम्बरसिमेंट फ़राहम करे।

क्यों कि तलबा-ए-रियासत तेलंगाना में तालीम हासिल कररहे हैं। वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल हुकूमत आंध्रा प्रदेश ने कहा कि अगर हुकूमत तेलंगाना तलबा-ए-को फीस री एम्बरसिमेंट फ़राहम ना करेगी तो तब जिन तलबा-ए-को फीस री एम्बरसिमेंट हासिल ना हो इन तमाम तलबा-ए-को हम ख़ुद ( हुकूमत आंध्र प्रदेश ) फ़ीस री एम्बरसिमेंट फ़राहम करने के इक़दामात करेंगे।

लिहाज़ा आंध्र प्रदेश के तलबा-ए-से इस बात की ख़ाहिश की कि वो फीस री एम्बरसिमेंट की अदाएगी के मसले पर तशवीश में मुबतला होने की हरगिज़ ज़रूरत नहीं है। उन्होंने कहा कि लोकल नान लोकल के मसले पर हुकूमत तेलंगाना कोई इक़दाम करने की सूरत में हुकूमत आंध्र प्रदेश क़ानूनी जद्द-ओ-जहद की जाएगी।

मिस्टर जी श्रि निवास राव‌ ने कहा कि तालीमी शोबे को सियासत से जोड़ने से गुरेज़ करे। वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल हुकूमत आंध्र प्रदेश ने कहा कि आंध्र प्रदेश में ( सीमा आंध्र में ) कॉन्ट्रेक्ट की बुनियाद पर ख़िदमात अंजाम देने वाले जूनियर-ओ-डिग्री लैक्चरारस की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने पर संजीदगी से ग़ौर करेगी लेकिन फ़िलवक़्त उनकी ख़िदमात में तौसीअ दे दी गई है।

तालीमी मीआर की बरक़रारी को यक़ीनी बनाने साबिक़ में दिए जाने वाले प्रतिभा ऐवार्डज़ देने के तरीका कार का आग़ाज़ करने और ज़रूरत पड़ने पर इस एवार्ड की रक़म में भी इज़ाफ़ा किया जाएगा। वज़ीर मौसूफ़ ने मज़ीद कहा कि साल 2004 ता 2014 के दौरान तालीमी शोबा की कारकर्दगी से मुताल्लिक़ हुकूमत आंध्र प्रदेश वाएट पेपर जारी करेगी।

TOPPOPULARRECENT