Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत और ए पी एन जी ओज़ के दरमियान बात चीत नाकाम

हुकूमत और ए पी एन जी ओज़ के दरमियान बात चीत नाकाम

हुकूमत और ए पी एन जी ओज़ के दरमियान मुज़ाकरात नाकाम हो गई । हड़ताल को जारी रखने और यौम आज़ादी तक़रीब का बाईकॉट करने का एलान किया । सीमा आंध्र के वुज़रा से इस्तीफ़ा देने का मुतालिबा किया । सीमा आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले इम्पलाइज

हुकूमत और ए पी एन जी ओज़ के दरमियान मुज़ाकरात नाकाम हो गई । हड़ताल को जारी रखने और यौम आज़ादी तक़रीब का बाईकॉट करने का एलान किया । सीमा आंध्र के वुज़रा से इस्तीफ़ा देने का मुतालिबा किया । सीमा आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले इम्पलाइज़ ने 12 जून से आम हड़ताल करने की हुकूमत को नोटिस दी है।

रियासती वुज़रा की सब कमेटी तशकील देते हुए इम्पलाइज़ से बात करने की हिदायत दी गई । वुज़रा की सब कमेटी में डिप्टी चीफ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा के इलावा वुज़रा में ए राम नारायण रेड्डी , एन रग्घू वीरा रेड्डी , के मुरली वगैरह शामिल है।

ए पी एन जी ओज़ के सदर अशोक बाबू और दूसरों ने मुज़ाकरात में हिस्सा लिया जो नाकाम हो गई । बादअज़ां अशोक बाबू ने मीडिया से बात चीत करते हुए कहा कि मुज़ाकरात नाकाम हो गई है और हड़ताल जूं की तूं जारी है।

सीमा आंध्र में आम हड़ताल करने के बाद सेक्रेट्री के इलावा हैदराबाद के दूसरे दफ़ातिर में ख़िदमात अंजाम देने वाले सीमा आंध्र के इम्पलाइज़ आम हड़ताल में हिस्सा लेंगे ।

TOPPOPULARRECENT