Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत और पार्टी में तबदीली लाने पर ज़ोर

हुकूमत और पार्टी में तबदीली लाने पर ज़ोर

कांग्रेस के सीनीयर रुकन(सदस्य) असेंबली-ओ-साबिक़ रियास्ती वज़ीर आर दामोधर रेड्डी ने रियासत में हुकूमत और पार्टी में बड़े पैमाने पर तबदीलीयों की ज़रूरत पर ज़ोर दिया और वुज़रा (मंत्रियों) की कमेटी में जूनियर्स को शामिल करने और कमेटी की जानिब से सीनीयर क़ाइदीन-ओ-कारकुनों को नजर अंदाज़ करने का इल्ज़ाम आइद किया।

पाँच साल तक वज़ारत में काम करने वाले वुज़रा (मंत्रियों) को रज़ाकाराना तौर पर मुस्ताफ़ी होते हुए पार्टी के लिए ख़िदमात अंजाम देने का उन्हों ने मश्वरा दिया। आज असेंबली के अहाता में मीडीया से बातचीत करते हुए मिस्टर दामोधर रेड्डी ने कहा कि रियासत में कांग्रेस पार्टी नाज़ुक दौर से गुज़र रही है।

उन्हों ने कहा कि वुज़रा (मंत्रियों) की कमेटी ने सीनीयर क़ाइदीन से कोई मुशावरत नहीं की, क्या हम हाथ बांध कर उन के सामने खड़े रहीं?। वुज़रा (मंत्रियों) कमेटी को चाहीए कि पहले वो ज़िलई सतह पर पार्टी की मौजूदा सूरत-ए-हालऔर हुकूमत की कारकर्दगी का जायज़ा ले, इस के बाद अगर वो रियास्ती सतह पर इजलासमुनाक़िद(आयोजीत) करे तो बहुत सारे मसाइल कमेटी के सामने आजाऐंगे।

वो ख़ुद भी एक मकतूब(लेटर) पार्टी सदर सोनीया गांधी को रवाना करते हुए पार्टी के इस्तिहकाम और हुकूमत की कारकर्दगी को मज़ीद मोसिर बनाने के लिए तजावीज़ पेश करेंगे। तेलंगाना के किसी क़ाइद को चीफ़ मिनिस्टर बनाने के सवाल का जवाब देते हुए

उन्हों ने कहा कि हमारी जद्द-ओ-जहद का मक़सद चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा हासिल करना नहीं है, बल्कि अलहदा रियासतकी तशकील है। तेलंगाना का मसला हल होते ही रियासत के तमाम मसाइल ख़ुद बह ख़ुद हल हो जाएंगे।

TOPPOPULARRECENT