Sunday , October 22 2017
Home / India / हुकूमत और बी जे पी में सुलह, पार्लीमैंट का तात्तुल आज ख़तम्

हुकूमत और बी जे पी में सुलह, पार्लीमैंट का तात्तुल आज ख़तम्

नई दिल्ली २४ नवंबर ( पी टी आई ) हुकूमत और बी जे पी के दरमयान लोक सभा में सफ़ आराई ऐसा मालूम होता है कि कल ख़तम् हो जाएगी जबकि काले धन के मसला पर तहरीक अलतवा पर मुबाहिस का फ़ैसला हो चुका है ।

नई दिल्ली २४ नवंबर ( पी टी आई ) हुकूमत और बी जे पी के दरमयान लोक सभा में सफ़ आराई ऐसा मालूम होता है कि कल ख़तम् हो जाएगी जबकि काले धन के मसला पर तहरीक अलतवा पर मुबाहिस का फ़ैसला हो चुका है ।

हुकूमत और बी जे पी के दरमयान आज रात इस सिलसिले में एक मुआहिदा तए पाया । क़ाइद पोज़ीशन लोक सभा सुषमा स्वराज ने मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस परनब मुखर्जी के साथ मुलाक़ात के बाद ये मुआहिदा किया ।

बाएं बाज़ू की पार्टीयां कीमतॊ में इज़ाफ़ा के मसला पर तहरीक अलतवा के लिए ज़ोर दे रहीं थीं , ऐसा मालूम होता है कि वो इस तबदीली पर ख़ुश नहीं हैं और वो इस मसला पर अपने तौर पर तहरीक अलतवा पेश करसकती हैं । बाएं बाज़ू में ये एहसास पैदा हो गया है कि बी जे पी ने तहरीक के लब-ओ-लहजा के बारे में मुआहिदा करलिया है जो हुकूमत के लिए काबिल-ए-क़बूल है ।

सुषमा स्वराज ने इस मसला पर बाएं बाज़ू के क़ाइदीन से टेलीफ़ोन पर बातचीत की । सरकारी ज़राए के बमूजब लोक सभा में क़ीमतों में इज़ाफ़ा के मसला पर पैर के दिन मुबाहिस होंगे । हुकूमत के बी जे पी के साथ मुआहिदा के बाद इमकान है कि तात्तुल कल ख़तन हो जाएगा जो गुज़श्ता दो दिन से जारी था ।

बाएं बाज़ू की पार्टीयों और बी जे पी की जानिब से तहरीक अलतवा पर ज़ोर देने की बिना पर लोक सभा और राज्य सभा में गुज़श्ता दो दिन से कोई कार्रवाई नहीं हुई । बाएं बाज़ू तहरीक अलतवा पर अब भी ज़ोर दे रहा है हालाँकि मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस परनब मुखर्जी से ज़ुहराना पर मुलाक़ात के दौरान मुखर्जी ने बाएं बाज़ू पर वाज़िह करदिया कि हुकूमत ऐसी तहरीक पर मुबाहिस क़बूल नहीं करसकती ।

फ़ौरी उम्मीद की किरण देखते हुए हुकूमत के अरकान में ये एहसास पैदा होगया था कि पार्लीमैंट की कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी पूरा हफ़्ता जारी रहेगी और आइन्दा हफ़्ता ही पार्लीमैंट का इजलास मामूल पर आ सकेगा । वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने सीनीयर का बीनी वुज़रा और कांग्रेस क़ाइदीन से इस मसला की यकसूई केलिए तबादला-ए-ख़्याल किया था ।

जिन में परनब मुखर्जी और पी चिदम़्बरम भी शामिल थे । वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद , वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर पवन कुमार बंसल और सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने अपने सयासी मुशीर अहमद पटेल के साथ इजलास में शिरकत की थी ।

TOPPOPULARRECENT