Tuesday , September 26 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत का उस्मानिया जेनरल हॉस्पिटल की मुंतक़ली का तहैया

हुकूमत का उस्मानिया जेनरल हॉस्पिटल की मुंतक़ली का तहैया

रियास्ती वज़ीरे सेहत मिस्टर लक्शमा रेड्डी ने आज दोपहर उस्मानिया जेनरल हॉस्पिटल का अचानक दौरा किया। इस मौक़ा पर उन्हों ने हॉस्पिटल सुपरिनटेन्डेन्ट डॉक्टर सी जी राघव राम के इलावा मुख़्तलिफ़ शोबाजात के सदूर से बातचीत करते हुए उस्मानिया दवाख़ाना की क़दीम इमारत से मरीज़ों अमले और इन्फ़्रास्ट्रक्चर की दूसरे मरहले की मुंतक़ली के मुताल्लिक़ मुशावरत की।

इस मौक़ा पर उन्हों ने मरीज़ों की मुंतक़ली के दूसरे मरहले के मुताल्लिक़ डॉक्टर्स से तजावीज़ भी हासिल किए और हॉस्पिटल की मुंतक़ली से अमले और मरीज़ों पर पड़ने वाले मन्फ़ी और मुसबत असरात का भी जायज़ा लिया।

बादअज़ां वज़ीरे सेहत ने दवाख़ाना उस्मानिया में एमरजेंसी ख़िदमात को जारी रखने और आउट पेशेंट ख़िदमात को बरक़रार रखने का फ़ैसला किया। लक्शमा रेड्डी ने इस के लिए दवाख़ाना उस्मानिया के क़दीम मुर्दा ख़ाना की इमारत को मुनहदिम करते हुए वहां पर असरी सहूलतों से लैस आरिज़ी शेड तामीर करने की तजवीज़ पेश की जिस में आउट पेशंट ख़िदमात अंजाम दिए जाएंगे।

दवाख़ाना उस्मानिया की क़दीम इमारत का दौरा करते हुए मरीज़ों और अमले को दर्पेश मुश्किलात का जायज़ा भी लिया। इस मौक़ा पर वज़ीरे सेहत ने नर्सिंग स्टाफ़ हॉस्टल का दौरा किया और इमारत की ख़स्ताहाली से वाक़फ़ीयत हासिल की।

मिस्टर लक्शमा रेड्डी ने कहा कि उस्मानिया दवाख़ाना की क़दीम इमारत से मुकम्मल मरीज़ों अमले और इन्फ़्रास्ट्रक्चर की मुंतक़ली अमल में लाते हुए किसी भी नागहानी वाक़िये को रोकना हुकूमत तेलंगाना की अव्वलीन तर्जीह में शामिल है।

TOPPOPULARRECENT