Friday , October 20 2017
Home / India / हुकूमत का दफ़ा 370 की तंसीख़ का कोई इरादा नहीं

हुकूमत का दफ़ा 370 की तंसीख़ का कोई इरादा नहीं

हुकूमत दस्तूर की दफ़ा 370 को मंसूख़ करने का कोई इरादा नहीं रखती जो रियासत जम्मू-ओ-कश्मीर को ख़ुसूसी मौक़िफ़ अता करता है। आज लोक सभा में वज़ीर-ए-ममलकत बराए दाख़िला किरण रिजीजू ने तृणमूल कांग्रेस के रुकन सौगत राय के सवाल का तहरीरी जवाब दे

हुकूमत दस्तूर की दफ़ा 370 को मंसूख़ करने का कोई इरादा नहीं रखती जो रियासत जम्मू-ओ-कश्मीर को ख़ुसूसी मौक़िफ़ अता करता है। आज लोक सभा में वज़ीर-ए-ममलकत बराए दाख़िला किरण रिजीजू ने तृणमूल कांग्रेस के रुकन सौगत राय के सवाल का तहरीरी जवाब देते हुए ये इन्किशाफ़ किया।

उन्होंने कहा कि एन डी ए के मर्कज़ में बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार आने के फ़ौरी बाद वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर के वज़ीर-ए-ममलकत जेतिंदर सिंह ने कहा था कि हुकूमत इस दफ़ा के हुस्न-ओ-क़ुबह पर मुबाहिस की ख़ाहां है और रियासत जम्मू-ओ-कश्मीर के अवाम को तरग़ीब देने की कोशिश करेगी कि इस दफ़ा से उन्हें कोई फ़ायदा हासिल नहीं होरहा है। जेतिंदर सिंह उधम पुर से लोक सभा रुकन मुंतखिब हुए हैं। उन्हों ने कहा था कि बी जे पी इस मसले पर इंतेहाई माहिराना नुक़्ता -ए-नज़र रखती है और वादी कश्मीर में इस सिलसिले में जलसे मुनाक़िद करचुकी है।

TOPPOPULARRECENT