Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत की नाकामियों को बेनकाब किया जाएगा

हुकूमत की नाकामियों को बेनकाब किया जाएगा

टी आर एस रुक्न असेंबली (एम ल ए) हरीश राव ने कहा कि रियास्ती असेंबली के मुजव्वज़ा इजलास में इन की पार्टी हुकूमत की नाकामियों के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करेगी । उन्हों ने कहा कि अवामी मसाइल (समस्याओं ) की यकसूई में हुकूमत की नाकामियों को

टी आर एस रुक्न असेंबली (एम ल ए) हरीश राव ने कहा कि रियास्ती असेंबली के मुजव्वज़ा इजलास में इन की पार्टी हुकूमत की नाकामियों के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करेगी । उन्हों ने कहा कि अवामी मसाइल (समस्याओं ) की यकसूई में हुकूमत की नाकामियों को बेनकाब किया जाएगा । बर्क़ी शोबा में बोहरान और रियासत में दर पेश दीगर(दूसरे) अवामी मसाइल (समस्याओं ) को टी आर एस मौज़ू बेहस बनाएगी ।

गर्वनमैंट चीफ़ विहिप जी रमना रेड्डी ने गुजिश्ता दिनों कहा था कि अपोज़ीशन को अवामी मसाइल (समस्याओं ) पर मुबाहिस (बहस) के लिए असेंबली सेशन का इंतिज़ार करना चाहीए और हुकूमत बहुत जल्द इजलास तलब करेगी । उन्हों ने बताया कि इस सिलसिला में उन्हों ने डायरेक्टर जनरल पुलिस और स्पीकर असेंबली से नुमाइंदगी की है ।

हरीश राव ने इंजीनीयरिंग कोर्सेस के तलबा (स्टुडेंट्स ) के लिए फ़ीस री इम्ब्रेश्मेंट से मुताल्लिक़ हुकूमत के फ़ैसला पर तन्क़ीद की और कहा कि ग़रीबऔर पसमांदा तबक़ात से ताल्लुक़ रखने वाले तमाम तलबा (स्टुडेंट्स ) को इस स्कीम के तहत मुकम्मल फ़ीस अदा की जानी चाहीए । सिर्फ़ मेरिट के तलबा (स्टुडेंट्स ) को फ़ीस अदा करने का फ़ैसला ग़ैर मुंसिफ़ाना है । उन्हों ने कहा कि एक साज़िश के तहत बी सी तलबा (स्टुडेंट्स ) को आल तालीम से दूर रखने की कोशिश की जा रही है ।

टी आर एस तलबा (स्टुडेंट्स ) के मुस्तक़बिल को बचाने के लिए असेंबली में जद्द-ओ-जहद करेगी ।

TOPPOPULARRECENT