Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत के ग़ैर दानिशमंदाना इक़दामात से अवाम परेशान हाल

हुकूमत के ग़ैर दानिशमंदाना इक़दामात से अवाम परेशान हाल

हैदराबाद १५ अप्रैल (सियासत न्यूज़) रियास्ती तेलगु देशम पार्टी ने 15 अप्रैल से रियासतभर में मुनज़्ज़म किए जाने वाले प्रजा पथम प्रोग्राम पर रियास्ती हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और हुकूमत से दरयाफ़त किया गया कि आख़

हैदराबाद १५ अप्रैल (सियासत न्यूज़) रियास्ती तेलगु देशम पार्टी ने 15 अप्रैल से रियासतभर में मुनज़्ज़म किए जाने वाले प्रजा पथम प्रोग्राम पर रियास्ती हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और हुकूमत से दरयाफ़त किया गया कि आख़िर ये प्रजा पथम प्रोग्राम क्यों और किस के लिए मुनज़्ज़म किया जा रहा है।

जबकि साबिक़ मैं मुनाक़िदा रचा बंडा प्रोग्राम में अवाम से किए हुए वाअदे और दिए गए तीक़नात अभी पूरे नहीं किए गए तो फिर अब प्रजा पथम प्रोग्राम में ओहदेदार जाकर अवाम को क्या जवाब देंगी। और अवाम का वो (सरकारी ओहदेदार) किस तरह सामना करेंगे क्योंकि अवाम तो सब से पहले ओहदेदारों से ही उन के देरीना हल तलब मसाइल के ताल्लुक़ से इस्तिफ़सार करेंगी।

आज यहां इन टी आर ट्रस्ट भवन में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर ऐम नरसिम्हा साबिक़ वज़ीर-ओ-सीनीयर क़ाइद तेलगु देशम पार्टी ने ये बात कही और बताया कि रियासत जहां संगीन ख़ुशकसाली हालात से दो-चार है वहीं रियास्ती हुकूमत ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा इलाक़ों में अभी तक कोई राहत कारी इक़दामात का आग़ाज़ नहीं किया। यहां तक जिन इलाक़ों में किसान काशत कररहे हैं बर्क़ी क़िल्लत की वजह से खड़ी फ़सलें भीमुकम्मल ख़ुशक हो जा रही हैं जिस के नतीजा में किसानों को ज़बरदस्त नुक़्सानात से दो-चार होना पड़ रहा है।

मिस्टर एम नरसिम्हा ने हुकूमत पर प्रजा पथम प्रोग्राम में ओहदेदारों को रवाना करके उन ओहदेदारों की अवाम से तौहीन करवाने की कोशिश करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि हुकूमत ने इस प्रोग्राम के लिए ना ही कोई रक़ूमात मंज़ूर की है और ना ही ओहदेदारों को कोई इख़्तयारात दिए हैं। सिर्फ ओहदेदारों को हिदायत दी गई कि वो तमाम मवाज़आत पहूंच कर अवाम को दरपेश मसाइल की यकसूई करें। उन्हों ने हुकूमत से दरयाफ़त किया कि आया ज़िला, मंडल और देही सतह के ओहदेदार आख़िर अवाम के पास जाकर क्या करेंगे और अवाम को इस से किया फ़ायदा पहूंचेगा रियास्ती हुकूमत से वाज़िह करने की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए कहाकि मवाज़आत में पानी की शदीद क़िल्लत पाई जा रही है।

मवेशियों के लिए चारा की क़िल्लत के बाइस मवेशियों की हलाकत के बाइस किसान परेशान कुन सूरत-ए-हाल से दो-चार हैं। क़ाइद तेलगु देशम पार्टी ने कहाकि बर्क़ी की सिर्फ 4 घंटे सरबराही के बाइस किसान अपनी फसलों को नहीं बचा पारहे हैं लिहाज़ा ओहदेदार मवाज़आत वग़ैरा पहूंच कर कम अज़ कम सात घंटे बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बना सकेंगी।

मिस्टर नरसिम्हा ने कहा कि रियास्ती हुकूमत बिना सोचे समझे ग़ैर दानिशमंदाना इक़दामात कर रही है जिस के बाइस रियास्ती हुकूमत हरमहाज़ पर नाकाम साबित हो चुकी है और किसी रक़ूमात की फ़राहमी के बगै़र ओहदेदार अवाम के पास जाकर मवाज़आत में कोई इक़दामात हरगिज़ नहीं कर पाऐंगी।

साबिक़ वज़ीर-ओ-सीनीयर क़ाइद तेलगु देशम पार्टी मिस्टर नरसमहलो ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी पार्टी क़ाइदीन और अरकान असम्बली वग़ैरा के उन पर बढ़ते हुए दबाओ को टालने के लिए प्रजा पथम प्रोग्राम के नाम पर हर एक को मसरूफ़ रखने की कोशिश कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT