Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदम एहतॆमाद् मुबाहिस के लिए बिल आख़िर क़बूल

हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदम एहतॆमाद् मुबाहिस के लिए बिल आख़िर क़बूल

हैदराबाद ०४ दिसम्बर: (सियासत न्यूज़ ) मुसलसल तीन दिन तक एहतिजाज के बाद आख़िर कार रियास्ती क़ानूनसाज़ असैंबली में तलगोदीशम और टी आर उसकी जानिब से पेश करदा तहरीक अदमे इअतिमाद को मुबाहिस केलिए क़बूल करलिया गया ।

हैदराबाद ०४ दिसम्बर: (सियासत न्यूज़ ) मुसलसल तीन दिन तक एहतिजाज के बाद आख़िर कार रियास्ती क़ानूनसाज़ असैंबली में तलगोदीशम और टी आर उसकी जानिब से पेश करदा तहरीक अदमे इअतिमाद को मुबाहिस केलिए क़बूल करलिया गया ।

असैंबली के सरमाई इजलास के पहले दिन से ही तॆलगुदेशम पार्टी तहरीक अदमे इअतिमाद पर मुबाहिस की मांग कररही है । टी आर एस् ने अलहदा तौर पर कल तहरीक अदमे इअतिमाद की नोटिस स्पीकर को पेश की । स्पीकर ने अदमे इअतिमाद की तहरीकात को बेहस केलिए क़बूल करने से इत्तिफ़ाक़ किया जिस पर और 5 दिसम्बर को बेहस होगी। स्पीकर ने ऐवान में ऐलान किया कि उन्हें इन चंद्रा बाबू नायडू और ई राजिंदर की जानिब से अदमे इअतिमाद की तहरीकात की नोटिस मिली है ।

स्पीकर की इजाज़त से क़ाइद अपोज़ीशन एन चंद्रा बाबू नायडू ने ऐवान में तहरीक को मुबाहिस केलिए पेश किया । तहरीक अदमे इअतिमाद की क़बूलीयत के लिए दरकार अरकान की तादाद का जायज़ा लेने केलिए स्पीकर ने तहरीक की ताईद करने वाले अरकान से खड़े होने की ख़ाहिश की । इन अरकान की गिनती के बाद तहरीक की ताईद में 76 अरकान पाए गए । जिस के बाद स्पीकर ने ऐलान किया कि तहरीक मुबाहिस केलिए क़बूल की जाती है और बिज़नस एडवाइज़री कमेटी के इजलास में मुबाहिस के वक़्त और तारीख़ का ताय्युन किया जाएगा ।

तहरीक की ताईद में मौजूद अरकान की गिनती के मौक़ा पर टी आर ऐस , सी पी आई, सी पी ऐम और बी जे पी अरकान ऐवान से वाक आउट के बाद बाहर थे । ताहम वो फ़ौरी ऐवान में पहुंचे और तहरीक की ताईद का ऐलान किया । इस तरह 5 सयासी जमातें हुकूमत के ख़िलाफ़ अदमे इअतिमाद तहरीक की ताईद कररही हैं । वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी के हामी अरकान असैंबली ने अगरचे तहरीक अदमे इअतिमाद की ताईद का ऐलान किया था लेकिन आज मुबाहिस केलिए तहरीक क़बूल करने के मौक़ा पर उन्हों ने राय दही में हिस्सा नहीं लिया ।

बिज़नस एडवाइज़री कमेटी के इजलास में तए किया गया कि कल 4 डसमबर इतवार को सुबह ऐवान में वकफ़ा-ए-सवालात के बाद अदमे इअतिमाद की तहरीक पर बेहस का आग़ाज़ होगा जो कि शाम तक जारी रहेगी । पैर के दिन जो कि असैंबली इजलास का आख़िरी दिन होगा , बेहस जारी रहेगी और शाम में चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी बेहस का जवाब देंगे और तहरीक पर राय दही होगी । तलगोदीशम और टी आर एस् के अरकान ने उन की तहरीकात को मुबाहिस के लिए क़बूल करने का इतमीनान का इज़हार किया है ।तलगोदीशम पार्टी ने सरमाई इजलास के पहले दिन ही हुकूमत के ख़िलाफ़ अदमे इअतिमाद की तहरीक पेश की थी और दो दिन तक पार्टी अरकान असैंबली ने असैंबली की कार्रवाई में रुकावट पैदा करते हुए राय दही की मांग की थी ।

TOPPOPULARRECENT