Wednesday , August 23 2017
Home / Featured News / हुकूमत तेलंगाना अवाम को करप्शन पाक इंतेज़ामीया की फ़राहमी के अह्द की पाबंद

हुकूमत तेलंगाना अवाम को करप्शन पाक इंतेज़ामीया की फ़राहमी के अह्द की पाबंद

हैदराबाद 27 जनवरी: तेलंगाना हुकूमत अवाम को करप्शन से पाक नज़म-ओ-नसक़ फ़राहम करने रियासत में एक करोड़ एकड़ अराज़ी को पानी सरबराह करने साल 2018 तक रियासत तेलंगाना में 25 हज़ार मेगा वाट्स बर्क़ी पैदावार को यक़ीनी बनाने के अलावा तमाम तबक़ात खास्कर अक़लियती तबक़ात की फ़लाह-ओ-बहबूद पर 1100 करोड़ रुपये ख़र्च करने के इक़दामात करेगी।

सिकंदराबाद परेड ग्रांऊड पर यौमे जमहूरीया के सिलसिले में क़ौमी पर्चमकुशाई अंजाम देते हुए गार्ड आफ़ ऑनर की सलामी लेने के बाद अवाम से ख़िताब करते हुए गवर्नर तेलंगाना ई एस एल नरसिम्हन ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और उन तमाम कोशिशों में कामयाबी के हुसूल के लिए हुकूमत के साथ तआवुन करने नौजवानों का बराबर का हिस्सेदार बनने और नौजवानों से आगे आने की पुरज़ोर अपील की।

उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना घर-घर पीने के पानी फ़राहम करने मिशन भगीरता पर अमल आवरी कर रही है। खास्कर हमारा गांव। हमारा तालाब प्रोग्राम के ज़रीये मवाज़आत में पानी का तहफ़्फ़ुज़ करने के इक़दामात किए जा रहे हैं । गवर्नर ने कहा कि कई मुमताज़ मुजाहिदीन आज़ादी-ओ-मुमताज़ शख़्सियतों की अज़ीम क़ुर्बानीयों के नतीजे में आज हम यौम जमहूरीया तक़रीब मना रहे हैं। उन्होंने रियासती अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए हुकूमत की तरफ से किए जानेवाले इक़दामात पर ना सिर्फ अपनी ख़ुशी का इज़हार किया बल्कि अपने मुकम्मिल इतमीनान का इज़हार करते हुए कहा कि हुकूमत मिशन काकतीय मिशन भगीरता ग़रीब अवाम के लिए डबल बैड दरोम-ओ-वफ्लैट्स के अलावा कई एक तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दे रही है।

गवर्नर ने बताया कि हुकूमत ने अब तक जुमला 66 हज़ार डबल बेडरूम फ्लैट्स मंज़ूर कर चुकी है इस के अलावा स्टार टप हब की हैसियत से हैदराबाद तरक़्क़ी और मक़बूलियत हासिल कर रहा है।

इस के अलावा हुकूमत की तरफ से बोनाल बतकमां तहवारों को भी बड़े पैमाने पर इनइक़ाद अमल में लाने के इक़दामात किए गए। सिकंदराबाद परेड ग्रांऊड पर मुनाक़िदा यौमे जमहूरीया तक़रीब के मौकके पर चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ मर्कज़ी वज़ीर लेबर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर सदर नशीन तेलंगाना रियासती क़ानूनसाज़ कौंसिल स्वामी गौड़ वज़ीर-ए-दाख़िला नरसिम्हा रेड्डी वज़ीर कमर्शियल टैक्स श्रीनिवास यादव वज़ीर आबकारी पदमा राव् गौड़ के अलावा दुसरे आला ओहदेदार कसीर तादाद में शरीक थे।

इस मौके पर गवर्नर ने आला पुलिस ओहदेदारों को पुलिस मेडल्स भी अता किए। रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन की परेड ग्रांऊड सिकंदराबाद और चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर्स मुहम्मद महमूद अली के श्रीहरी चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा डी जी पी अनुराग शर्मा के अलावा मुसल्लह अफ़्वाज के आला ओहदेदारों ने ख़ौरमक़दम किया।

TOPPOPULARRECENT