Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत , तेलंगाना क़ाइदीन को बेबुनियाद मुक़द्दमात में फंसाने की पालिसी पर अमल पैरा

हुकूमत , तेलंगाना क़ाइदीन को बेबुनियाद मुक़द्दमात में फंसाने की पालिसी पर अमल पैरा

हैदराबाद। 24 नवंबर ( सियासत न्यूज़) टी आर इसके फ़्लोर लीडर ई राजिंदर ने कहा कि रियास्ती हुकूमत के दिन क़रीब आचुके हैं क्योंकि वो तेलंगाना तहरीक से वाबस्ता क़ाइदीन को बेबुनियाद मुक़द्दमात में फंसाने की पालिसी पर अमल पैरा है। उन्हों ने

हैदराबाद। 24 नवंबर ( सियासत न्यूज़) टी आर इसके फ़्लोर लीडर ई राजिंदर ने कहा कि रियास्ती हुकूमत के दिन क़रीब आचुके हैं क्योंकि वो तेलंगाना तहरीक से वाबस्ता क़ाइदीन को बेबुनियाद मुक़द्दमात में फंसाने की पालिसी पर अमल पैरा है। उन्हों ने कहा कि टी आर इसके सीनीयर क़ाइद सी ऐस सुधाकर के ख़िलाफ़ दायर करदा मुक़द्दमात से दसतबरदारी का हुकूमत ने ऐलान किया था लेकिन आज तक भी इस ऐलान पर अमल नहीं किया गया । उन्हों ने इस मसला पर वज़ीर-ए-दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी से अस्तीफ़ा का मुतालिबा किया ।

उन्हों ने कहा कि पी डी ऐक्ट के तहत सुधाकर को गिरफ़्तार कर के जेल भेज दिया गया है । उन की तबीयत नासाज़ होने के बावजूद रिहा करने से इनकार किया जा रहा है । उन्हों ने बताया कि सुधाकर का रिकार्ड बिलकुल साफ़ है और पेशा के एतबार से एक डाक्टर हैं लेकिन हुकूमत ने उन के साथ ग़ैर समाजी अनासिर की तरह सुलूक करते हुए एहतियाती हिरासत से मुताल्लिक़ क़ानून के तहत गिरफ़्तार करलिया । इस मसला पर वज़ीर-ए-दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी और वज़ीर पंचायत राज जाना रेड्डी से नुमाइंदगी की गई थी ।

दोनों क़ाइदीन ने हुकूमत से नुमाइंदगी का यक़ीन दिलाया लेकिन आज तक भी हुकूमत ने रिहाई के बारे में कोई फ़ैसला नहीं किया । राजिंदर ने वज़ीर-ए-दाख़िला को रबर स्टैंप क़रार देते हुए कहा कि वो अपने महिकमा के ओहदेदारों पर भी गिरिफ़त मज़बूत नहीं करसकें। उन्हों ने कहा कि वाअदे पर अमल आवरी में नाकामी केलिए सबीता इंदिरा रेड्डी को फ़ौरी तौर पर मुस्ताफ़ी होजाना चाहीए । उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को धमकी दी कि वो रियासत में जमहूरीयत को कुचलने की कोशिश ना करें ।

उन्हों ने कहाकि अवाम को एहतिजाज का हक़ हासिल है लेकिन हुकूमत इस हक़ से भी महरूम करना चाहती है । राजिंदर ने तेलगोदीशम तेलंगाना क़ाइदीन दिया कर रावऔर नरसमहलो पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो चंद्रा बाबू नायडू की कठपुतली की तरह काम कररहे हैं । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने केलिए ये क़ाइदीन टी आराएस को मुसलसल निशाना बनारहे हैं । राजिंदर ने कहा कि मुत्तहदा आंधरा के हामी चंद्रा बाबू नायडू की ताईद करने पर तेलगोदीशम तेलंगाना क़ाइदीन का सयासी मुस्तक़बिल तारीक होजाएगा ।

राजिंदर ने रियास्ती हुकूमत पर ज़ोर दिया कि वो तेलंगाना तहरीक से मुताल्लिक़ तमाम मुक़द्दमात से दसतबरदारी इख़तियार करे और तलबा-ओ-सयासी क़ाइदीन के मुक़द्दमात का बतौर ख़ास जायज़ा लिया जाय । उन्हों ने कहा कि मुक़द्दमात के ज़रीया हुकूमत तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने की साज़िश कररही है । हुकूमत को जान लेना चाहीए कि इस तरह के इक़दामात से तहरीक और मज़बूत होगी

TOPPOPULARRECENT