Monday , October 23 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद:हुकूमत ने बीसी कमीशन क़ायम करने का किया एलान

हैदराबाद:हुकूमत ने बीसी कमीशन क़ायम करने का किया एलान

हैदराबाद 21 सितम्बर: मुस्लिम रिजर्वेशन की फ़राहमी के सिलसिले में बीसी कमीशन की तशकील के मुतालिबे की अनक़रीब तकमील मुतवक़्क़े है और ये मुसलमानों को रिजर्वेशन की फ़राहमी के सिलसिले में बेहतर होगा। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने बीसी कमीशन की तशकील का एलान किया 26 सितम्बर को होने वाले काबीनी मीटिंग में इस सिलसिले में कमीशन के सदर नशीन और अरकान के नामों को क़तईयत दी जाएगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने पसमांदा तबक़ात की भलाई से मुताल्लिक़ उमोर पर आला सतही मीटिंग में बीसी कमीशन की तशकील का फ़ैसला किया। अगरचे ये कमीशन पसमांदा तबक़ात की भलाई के सिलसिले में हुकूमत को सिफ़ारिशात पेश करेगा मुस्लिम रिजर्वेशन की फ़राहमी के वादे में कमीशन की तशकील एहमीयत की हामिल है।

हाईकोर्ट के रिटायर्ड जज की कमीशन के सदर नशीन की हैसियत से नामज़दगी अमल में आएगी और बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर को किसी मौज़ूं रिटायर्ड जज की तलाश है जो रिजर्वेशन से मुताल्लिक़ उमोर पर बेहतर अमल करते हूँ। मीटिंग में अगरचे चीफ़ मिनिस्टर ने मुस्लिम रिजर्वेशन का कोई तज़किरा नहीं किया कमीशन की तशकील के बाद 12 फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन के मसले को इस से रुजू करना यक़ीनी है।

केसीआर ने इक़तिदार के चार माह में मुसलमानों को तमिलनाडु की तर्ज़ पर 12 फ़ीसद रिजर्वेशन की फ़राहमी का एलान किया था उन्होंने सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी क़ायम कर दिया जिसने पिछ्ले माह हुकूमत को अपनी रिपोर्ट पेश कर दी है। बताया जाता है कि बी सी कमीशन की तशकील के बाद सुधीर कमीशन की सिफ़ारिशात उसे सौंप दी जाएँगी और बीसी कमीशन रियासत में मुसलमानों की तालीमी, मआशी और समाजी सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने के बाद रिजर्वेशन के सिलसिले में हुकूमत को सिफ़ारिशात पेश करेगा।रिजर्वेशन की फ़राहमी के लिए बी सी कमीशन से सिफ़ारिशात हासिल करना किसी भी हुकूमत के लिए लाज़िमी है।

TOPPOPULARRECENT