Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / हुकूमत पर डाक्टरों को ख़ौफ़ज़दा करने का इल्ज़ाम

हुकूमत पर डाक्टरों को ख़ौफ़ज़दा करने का इल्ज़ाम

अदालत के अहकाम आने तक जूनियर डॉक्टर्स अपनी हड़ताल का सिलसिला जारी रखेंगे। हुकूमत डॉक्टर्स को ख़ौफ़ज़दा करते हुए अवाम को गुमराह करने की कोशिश कर रही है।

अदालत के अहकाम आने तक जूनियर डॉक्टर्स अपनी हड़ताल का सिलसिला जारी रखेंगे। हुकूमत डॉक्टर्स को ख़ौफ़ज़दा करते हुए अवाम को गुमराह करने की कोशिश कर रही है।

जूनीयर डॉक्टर्स के नुमाइंदों ने आज प्रेस कांफ्रेंस के दौरान हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत की तरफ् से जो बयानात जारी किए जा रहे हैं बिलकुल्लिया तौर पर बेबुनियाद हैं और डॉक्टर्स को इल्ज़ाम ठहराने की जो कोशिश की जा रही है इस में हुकूमत को कामयाबी हासिल नहीं होगी।

डॉ धनंजया डॉ सरेनवास डॉ कान्ती चैतन्या डॉ इमरान डॉ आदित्य और दुसरें ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से मुख़ातब करते हुए कहा कि हुकूमत देही इलाक़ों में सहूलयात की फ़राहमी के बगै़र डॉक्टर्स को ख़िदमात अंजाम देने पर मजबूर करने की कोशिश कर रही है।

डॉक्टर्स ने बताया कि वो देही इलाक़ों में शराइत के मुताबिक़ ख़िदमात अंजाम देने तैयार हैं लेकिन इन का मुतालिबा हैके हुकूमत देही इलाक़ों में सहूलतों की फ़राहमी को यक़ीनी बनाए।

जूनीयर डॉक्टर्स एसोसीएशन के क़ाइदीन ने बताया कि जूनीयर डॉक्टर्स की हड़ताल हाइकोर्ट का फ़ैसला सादर होने तक जारी रहेगी। हाइकोर्ट के फ़ैसले के बाद जूनीयर डॉक्टर्स एसोसीएशन अपनी मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली तैयार करते हुए देही इलाक़ों में तिब्बी अमला को बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी का मुतालिबा जारी रखेंगे।

डॉक्टर्स ने टी आर एस हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि टी आर एस हुकूमत डॉक्टर्स को इस्तेमाल करते हुए अब उन्हें ग़ैर अहम क़रार देने की कोशिश कर रही है।

एसोसीएशन के क़ाइदीन ने बताया कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती देही इलाक़ों में डॉक्टर्स की ख़िदमात के मुताल्लिक़ मौक़िफ़ में यकसर तबदीली ला चुकी है।

डॉ धनंजया ने बताया कि जूनीयर डॉक्टर्स सिर्फ़ इस लिए देही इलाक़ों में ख़िदमात अंजाम देने से इनकार कर रहे हैं चूँकि हुकूमत ने जो मौक़िफ़ इख़तियार किया है वो इंतिहाई ग़ैर दरुस्त है।

TOPPOPULARRECENT