Saturday , October 21 2017
Home / India / हुक्मरानी में एतेमाद की कमी मुल्क के लिए ख़तरा नरेंद्र मोदी

हुक्मरानी में एतेमाद की कमी मुल्क के लिए ख़तरा नरेंद्र मोदी

नई दिल्ली, 09 अप्रैल ( पी टी आई ) चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी ने यू पी ए हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि अवाम हुक्मरानी में एतेमाद खो चुके हैं जो मुल्क के लिए संगीन ख़तरा है । उन्होंने इख़्तेयारात को गैर मर्कूज़ करने पर ज़ोर दिया है

नई दिल्ली, 09 अप्रैल ( पी टी आई ) चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी ने यू पी ए हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि अवाम हुक्मरानी में एतेमाद खो चुके हैं जो मुल्क के लिए संगीन ख़तरा है । उन्होंने इख़्तेयारात को गैर मर्कूज़ करने पर ज़ोर दिया है । उन्होंने टी वी 18 नेटवर्क की जानिब से मुनाक़िदा एक मुज़ाकरा में हिंदूस्तान का चीन से तक़ाबुल किया और कहा कि चीन में ना सिर्फ़ मआशी इस्लाहात हैं बल्कि ख़ानगयाने की पॉलीसी भी है और कई शोबों में रास्त बैरूनी सरमायाकारी की इजाज़त भी है लेकिन वहां रीटेल में ऐसी इजाज़त नहीं दी गई है ।

हुक्मरानी के अपने मॉडल का तज़किरा करते हुए उन्होंने कहा कि हिंदूस्तान भी अपने वसीअ तर वसाइल से इस्तेफादा करते हुए चीन से मुक़ाबला कर सकता है ताहम इस के लिए ज़रूरी है कि सोच वसीअ रखी जाये जैसा फ़िलहाल नहीं हो रहा है । उन्होंने कहा कि हम छोटी सोच रखते हैं। हमें वसीअ सोच की ज़रूरत है ।

अगर हम बड़े पैमाने पर सोचें हम कामयाब हो सकते हैं। उन्होंने कहा कि आम आदमी का हुकूमत में यक़ीन नहीं है । हुक्मरानी का निज़ाम अपनी अफादियत खोता जा रहा है जो मुल्क के लिए एक ख़तरा से कम नहीं है । उन्होंने बिलवासता तौर पर मनमोहन सिंह हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया है ।

मोदी ने इद्दिआ किया कि समाज के तमाम तबक़ात के अवाम में नाराज़गी है । कोई हुकूमत नहीं है । कोई हुक्मरानी नहीं है और हुकूमत और अवाम के माबेन ख़लीज में इज़ाफ़ा होता जा रहा है ।

TOPPOPULARRECENT